Scarpa Fabriken?

freeride_nu

Aktiv medlem
Scarpa Fabriken?
Hej! Är det någon som vet vart Scarpa fabriken ligger någonstans?
Jag har hört att man kan handla direkt där till mkt låga priser. Kan någon bekräfta detta?

Det är ju någonstans i Italien men mer vet jag ej.

Scarpa Fabriken?
ibland har de jul-öppet på Outside i Alfta (de är de som tar in scarpa till swe) då brukar man kunna handla lite billigare. förra årets modeller brukar vara jätte billiga. men de har inte så mycket så man måste vara snabb.

Scarpa Fabriken?
Hmn... har ett svagt minne av att någon köpte sina Scarpa i närheten av Livigno. Men frågan är om det var billigt för att det var i den där "tax-free-zonen" som finns där, eller om det var i fabriken...

Scarpa Fabriken?
Fabriken finns , köpte mina T1 racing därför 1800 frassar. De har dock slutat med direktförsäljning efter klagomål från deras återförsäljare så det blir nog till att ta på sig spenderbyxorna.

Scarpa Fabriken?
Det finns en liten butik i Aostadalen ien ort som heter Villneuve. Där köpte jag mina första T1:or -96 för 2200 kr. Beställde sedan ett par "gamla" T1 racing för 1800kr i sommras. Baroli Calzature tror jag den hette. Jag har ett kort till butiken med adress och tel. Jag återkommer med det. Ha det gott.

Tillbaka
Topp