A Attaboy Ny medlem 2014-12-03 Scarpa T1 i butik Stockholm #1 Tjena! Måste nog byta ut mina T2or. Någon som har koll på om någon butik i Stockholm har Scarpa T1 hemma? December 2014....
Tjena! Måste nog byta ut mina T2or. Någon som har koll på om någon butik i Stockholm har Scarpa T1 hemma? December 2014....
K klclimbing Ny medlem 2014-12-04 Scarpa T1 i butik Stockholm #2 Alpint, Alpingaraget och Addnature är dom som har nån form av telispjäxor när jag kollade runt förra veckan.. dock inte Scarpa telisar... //Kai
Alpint, Alpingaraget och Addnature är dom som har nån form av telispjäxor när jag kollade runt förra veckan.. dock inte Scarpa telisar... //Kai
M meconopsis Ny medlem 2015-01-08 Scarpa T1 i butik Stockholm #3 Fick du tag på några T1:or i Stockholm? Addnature har inte dem och jag har ringt och mejlat Alpint/Alpingaraget, men de svarar inte. (Skidbytarboden hade bara Scott telispjäxor och bara i stl 37,5.) Senast ändrad: 2015-01-08
Fick du tag på några T1:or i Stockholm? Addnature har inte dem och jag har ringt och mejlat Alpint/Alpingaraget, men de svarar inte. (Skidbytarboden hade bara Scott telispjäxor och bara i stl 37,5.)
lmk30 Aktiv medlem 2015-01-08 Scarpa T1 i butik Stockholm #4 Alpint har t1 tror jag, de har också TX PRO för ntn. Var precis där idag.