scott p3 vs armada ar6

scott p3 vs armada ar6
säger bara armada ar6 har prata med han som säljer armada han sa att om man ska åka mycke park så är det här den ultimata skidan har byggt den så den ska vara lätt kontrolerade hopp och snurrar men men personligen hade jag valt armada skidan men valet är ju som sagt ditt;)

scott p3 vs armada ar6
säger bara armada ar6 har prata med han som säljer armada han sa att om man ska åka mycke park så är det här den ultimata skidan har byggt den så den ska vara lätt kontrolerade hopp och snurrar men men personligen hade jag valt armada skidan men valet är ju som sagt ditt;)

scott p3 vs armada ar6
Ja alltid bra å spara pengar men om du sa åka mycket park så är armada bättre men vill du åka både park och off pist ska du välja scott p3 för armada skidan är mest en park skida ;)

scott p3 vs armada ar6
"..prata med han som säljer armada han sa att om man ska åka mycke park så är det här den ultimata skidan har byggt den så den ska vara lätt kontrolerade hopp och snurrar ..."

NÄHÄ? =O

scott p3 vs armada ar6
AndyIrons sa:
"..prata med han som säljer armada han sa att om man ska åka mycke park så är det här den ultimata skidan har byggt den så den ska vara lätt kontrolerade hopp och snurrar ..."

NÄHÄ? =O
hehe, du tog tangenterna ur fingrarna på mig. tänkte skriva något sånt med.

eeh just det, jag jobbar på ica. jag tycker att icas varor är bäst typ lätta att hålla i handen och passar bra i icas påsar.

Tillbaka
Topp