Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
scott p4-scratch bc wrs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rompa" data-source="post: 298037" data-attributes="member: 73939"><p>Har åkt skidor länge men mest pist.Börjar därför bli lite sugen på åka lite mer utanför pisten.Funderar på köpa ett par lite bredare skidor för lite lössnö åka.Har tittat lite åt scott p4 och scratch bc.Jag väger 65 och är 178 är alltså ganska färsk på lössnö,medelgod i pist.Tänkte mig isåfall 178-185, pistskida har jag så denna skida ska va till offpist,inget extremt för det blir väl mest i sverige till att börja med.Har nån nåt tips om dessa skidor kan vara nåt,eller några andra som kan vara bra att lära sig på.Tackar jätte mycket isåfall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rompa, post: 298037, member: 73939"] Har åkt skidor länge men mest pist.Börjar därför bli lite sugen på åka lite mer utanför pisten.Funderar på köpa ett par lite bredare skidor för lite lössnö åka.Har tittat lite åt scott p4 och scratch bc.Jag väger 65 och är 178 är alltså ganska färsk på lössnö,medelgod i pist.Tänkte mig isåfall 178-185, pistskida har jag så denna skida ska va till offpist,inget extremt för det blir väl mest i sverige till att börja med.Har nån nåt tips om dessa skidor kan vara nåt,eller några andra som kan vara bra att lära sig på.Tackar jätte mycket isåfall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
scott p4-scratch bc wrs
Tillbaka
Topp