Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
scott p4-scratch bc wrs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 298135" data-attributes="member: 46762"><p>BC är ju def. ingen "riktig" puderskida, alldeles för inriktad på jibbing vilken gör den lite för mjuk och för lång i tailen enligt mig... Men det är ganska stor skillnad mellan BC:n och P4:an, BC:n är en skön allroundskida medans P4 är en riktig puderskida om man köper 191:an (181:an funkar väl också, men är lite damskida...).</p><p></p><p>Jag ska nog ta och skriva en massa recensioner när som helst och då kommer nog en recension på BC:n... Jag kan nog redan nu säga att jag sätter en 4:a!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 298135, member: 46762"] BC är ju def. ingen "riktig" puderskida, alldeles för inriktad på jibbing vilken gör den lite för mjuk och för lång i tailen enligt mig... Men det är ganska stor skillnad mellan BC:n och P4:an, BC:n är en skön allroundskida medans P4 är en riktig puderskida om man köper 191:an (181:an funkar väl också, men är lite damskida...). Jag ska nog ta och skriva en massa recensioner när som helst och då kommer nog en recension på BC:n... Jag kan nog redan nu säga att jag sätter en 4:a! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
scott p4-scratch bc wrs
Tillbaka
Topp