Scotty Vine Triple Backflip! Vid sökes

ADouhan

Medlem
Jag kollade just filmen " this video sucks" av stepchild och 32, detta för att jag ahde sett teasern där scotty gör triple backflip, man hinner dock ej se om han landar, men jag har läst om att han tydligen hade gjort det och det är i en big jump hoppa i Mammoth. Förvånad nog så var klippet ej med i filmen så jag efterlyser om någon har en länk till när han gör det. P.s har självklart kollat på youtube och det redan, men hittade inget mer än teasern...

Senast ändrad:
Jag hörde något om dedär för något år sen men tror inte att han landade, i så fall hade man antagligen sett klippet... Vila ögonen på Horgmos triplecork sålänge:

skulle inte heller kalla det trippel cork!

Därimot tycker jag Nils Arvidsson trippel vart mer cork!

Nu kanske det är just det klippet du är ute efter men trippels har funnits länge.
Travis rice kör några trippels (som han står) i Thats it, thats all. Mer trippels på film på bräda vettetusan.

jo jag vet att travis har gjort det men det är i en bc hoppa! Vine scotts är ju så sjuk eftersom han gör det i en park hoppa!

varför ens bry sig om något så fult som trippel? alla dessa jävla tricks kommer ju sabba hela konsten med snowboard och skidåkning.
Löjligt.

Senast ändrad:
Generella regeln är ju att flips som har spin kallas corks, sen kan man ju tycka vad man vill... Sen att det skulle förstöra snowboard på något sätt har jag svårt att tycka, alla core powåkare och liknande kommer ju knappast att börja göra trippelvolter nu bara för att någon har gjort det.

Dock håller jag med om att det är bra gay.

Är det nån sorts rodeo då eller?

Sjukt najs hursomhelst!

Coldis sa:
Generella regeln är ju att flips som har spin kallas corks, sen kan man ju tycka vad man vill... Sen att det skulle förstöra snowboard på något sätt har jag svårt att tycka, alla core powåkare och liknande kommer ju knappast att börja göra trippelvolter nu bara för att någon har gjort det.

Dock håller jag med om att det är bra gay.
Jag tycker mest att horgmo som ändå är en sån förebild för många snowboardåkare borde tagga ner lite! :P
Inte världens roligaste att se i en bigjumptävling eller liknande.
Kommer väl vara en tidsfråga innan halldor och resten av gänget köttar tripplar.

Senast ändrad:
CHjalmeby sa:
jibbkrille sa:
magnusericsson sa:
varför ens bry sig om något så fult som trippel? alla dessa jävla tricks kommer ju sabba hela konsten med snowboard och skidåkning.
Löjligt.
Håller med dig! Den där "trippelcorken" är inte snygg nånstans
Word! blir en "Spintowin" och hur snyggt är det?
fast ibland äre ju kul å kolla på galningar som köttar sönder utan stil :P

CHjalmeby sa:
jibbkrille sa:
magnusericsson sa:
Löjligt.
Håller med dig! Den där "trippelcorken" är inte snygg nånstans
Word! blir en "Spintowin" och hur snyggt är det?
Horgmo laddar dubblar/tripplar med en stil som vi dödliga bara kan drömma om.

Tillbaka
Topp