Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scratch 100-bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiskfan" data-source="post: 151336" data-attributes="member: 57234"><p>Hallå!</p><p></p><p>Jag var i tandådalen i veckan. Försökte mig bl. a. på en 360, men till min olycka kom jag bara 270... ena skidan löste ut och när jag skulle sätta på mig den igen upptäckte jag att främre delen av bindningen, den som håller fast tån, vridit sig 90 grader i förhållande till skidan. Alltså, man kunde inte kila fast pjäxan under "tåhållaren" för den hade piggarna uppe o nere ist för o gå ut på varsin sida av tårna...men med lite våld gick de att stampa tillbaka den i position.</p><p></p><p>länk på bindningen: <a href="http://mirror.greatoutdoors.com/images/bindings/skibindings/skibindings/rossignolscratch100skibindingskibindings.jpg" target="_blank">http://mirror.greatoutdoors.com/images/bindings/skibindings/skibindings/rossignolscratch100skibindingskibindings.jpg</a></p><p></p><p>hoppas ni förstår, det är lite svårt o förklara...anyhow..</p><p>Vad jag undrar är om ni tror att det är någon fara med bindningen och om det hänt någonannan? Tänkte dra förbi inköpsstället o snacka med dom... ville bara höra lite tankar o funderingar...</p><p></p><p>Tack för mig!</p><p>/JEns</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiskfan, post: 151336, member: 57234"] Hallå! Jag var i tandådalen i veckan. Försökte mig bl. a. på en 360, men till min olycka kom jag bara 270... ena skidan löste ut och när jag skulle sätta på mig den igen upptäckte jag att främre delen av bindningen, den som håller fast tån, vridit sig 90 grader i förhållande till skidan. Alltså, man kunde inte kila fast pjäxan under "tåhållaren" för den hade piggarna uppe o nere ist för o gå ut på varsin sida av tårna...men med lite våld gick de att stampa tillbaka den i position. länk på bindningen: [URL]http://mirror.greatoutdoors.com/images/bindings/skibindings/skibindings/rossignolscratch100skibindingskibindings.jpg[/URL] hoppas ni förstår, det är lite svårt o förklara...anyhow.. Vad jag undrar är om ni tror att det är någon fara med bindningen och om det hänt någonannan? Tänkte dra förbi inköpsstället o snacka med dom... ville bara höra lite tankar o funderingar... Tack för mig! /JEns [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Scratch 100-bindningar
Tillbaka
Topp