Scratch

olllle

Ny medlem
Scratch
Är de nån som vet vilket pris dessa skidor kommer att hamna på?? med/utan bindning. På "Utrustning" här på freeride verkar BC versionen vara mer omtyckt men jag hoppar jag för det mesta när jag är i backen. Så då vore FC modellen bättre. Men då väger jag 85kg och är 1,88 lång och då låter BC modellen lämpligare. Går det bra att hoppa med BC modellen oxå tror ni??
tack på förhand! //olllle

Scratch
På Alpint i Stockholm säljer dom BCn för 6995:- med bindningar. Jag skulle råda dig att köpa den istället för FCn. När pudret faller vill man ha lite bärighet.

Scratch
Scratch FS ligger på 5990 utan bindning på Alpingaraget. Gillar du att hoppa väldigt mycket i parken å pipen tror jag det kan bli lite tungt å jobbigt me BC, den har ju hela 90 cm i midjan, det är rätt mycket.

Scratch
jojo jag får väl prov-åka dom om jag hittar nån test station i vinter... men det e ju de att jag måste nästan ha ett par innan vintern drar igång... nån som har nått annat tips på bra twinskidor?

Scratch
Alltså de lär ju ligga på mellan typ 4000-8000 har aldrig testat hopa med scratch men de är för att jag har bc men dom går att hoppa med det lovar jag hehe:D

Scratch
Shit vilket trådlyft;) nu vet jag att jag inte tillför något till tråden, men tror inte att TS bryr sig längre heller:p

Tillbaka
Topp