Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Se hit ni som har Mantra och Gotama.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 249950" data-attributes="member: 13245"><p>Lösningen på denna kontrovers kan möjligen vara att det understundom varit produktionsproblem på Völkl så att vissa sändningar är dåliga. Ingen av parterna kan väl egentligen dra några slutsatser gällande annat än de lagg de slipat. </p><p></p><p>Sedan är ju frågan hur plana skidorna bör vara för att duga.Kanske diffar även det mellan parterna? Om de ser plana ut vid kontroll med stålsickel borde det räcka eller menar du MnO att andra kontrollmetoder skulle vara bättre? </p><p></p><p>Mina Völkllagg har alltid varit plana, men jag måste erkänna att jag inte gjort någon speciellt nogrann koll på de senaste eftersom mina erfarenheter på området varit så bra. Får ta och kolla over dem (de som är åkta vet jag dock är OK eftersom jag annars skulle kännt av det, som MM skriver ovan så känns oplana skidor på ett rätt speciellt sätt).</p><p></p><p>HitMe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 249950, member: 13245"] Lösningen på denna kontrovers kan möjligen vara att det understundom varit produktionsproblem på Völkl så att vissa sändningar är dåliga. Ingen av parterna kan väl egentligen dra några slutsatser gällande annat än de lagg de slipat. Sedan är ju frågan hur plana skidorna bör vara för att duga.Kanske diffar även det mellan parterna? Om de ser plana ut vid kontroll med stålsickel borde det räcka eller menar du MnO att andra kontrollmetoder skulle vara bättre? Mina Völkllagg har alltid varit plana, men jag måste erkänna att jag inte gjort någon speciellt nogrann koll på de senaste eftersom mina erfarenheter på området varit så bra. Får ta och kolla over dem (de som är åkta vet jag dock är OK eftersom jag annars skulle kännt av det, som MM skriver ovan så känns oplana skidor på ett rätt speciellt sätt). HitMe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Se hit ni som har Mantra och Gotama.
Tillbaka
Topp