Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JAG VET! STÖRT!!!nHamberg sa:sjukt att oscar vannöver kim och oscar h :P
Om du menar wester så antar jag väll att det är nästa års salomonchristian_L sa:vad hade oscar för kläder på sig btw?
Har för mig att det var Oscar HarlautJWahlgren sa:Vem är det som lägger kangaroon vid 1.46? sjukt jäkla clean!
stort grattis till Oscar
oskar hade nästa års salomonchristian_L sa:vad hade oscar för kläder på sig btw?
nästa års salomon, ingen aning vad modellen heterchristian_L sa:vad hade oscar för kläder på sig btw?
Det tror inte jag faktiskt. Det som gör honom så jävla bra är hans dubbelflippar och så och jib academy handlar bara om stil nästan. Dubblar hör typ inte hemma i jib aademy säger dom.Erkiil sa:Oscar W kommer nog vinna jibacademy iår :P
fast han har jävligt bra stil också såJohanJoensson sa:Det tror inte jag faktiskt. Det som gör honom så jävla bra är hans dubbelflippar och så och jib academy handlar bara om stil nästan. Dubblar hör typ inte hemma i jib aademy säger dom.Erkiil sa:Oscar W kommer nog vinna jibacademy iår :P