Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sector 9 brädan är precis som man kan gissa - brädan, inte truckarna, inte kullagren och inte hjulen.. så att rata en bräda för truckarna känns ju lite småfånigt..JonathanO sa:Med en sector nine bräda får absolut inte samma kvalitet, riktigt kassa truckar, slöa kulager och små hjul. Troligtvis kommer du vilja byta åtminstone hjul och kullager direkt.
happ varöfr ör det fånigt att rata en bräda pga. truckarn. Om du säger det verkar du inte veta att truckarna är ju en (som alla andra) väldigt viktig komponent, dåliga tryckar = stela och tråkiga turns utan möjlig ´het att t ex pumpa ordentligt. Dåliga truckar tål t ex inte heller fart lika bra utan börjar bli instabila vid lägre hastigheter. Känslan när du kör brädan ligger otroligt mycket i truckarna.blizzy sa:Sector 9 brädan är precis som man kan gissa - brädan, inte truckarna, inte kullagren och inte hjulen.. så att rata en bräda för truckarna känns ju lite småfånigt..JonathanO sa:Med en sector nine bräda får absolut inte samma kvalitet, riktigt kassa truckar, slöa kulager och små hjul. Troligtvis kommer du vilja byta åtminstone hjul och kullager direkt.
Iofs så följer det med randal-truckar på vissa brädor... Och dom ska ju va bra sägs det. Jag har dock aldrig riktigt fastnat för dom.JonathanO sa:Med en sector nine bräda får absolut inte samma kvalitet, riktigt kassa truckar, slöa kulager och små hjul. Troligtvis kommer du vilja byta åtminstone hjul och kullager direkt.
Mitt tips är att du satsar på en lite dyrare bräda för det är verkligen värt det!
Sector nines standard truck är gullwing vill du sedan ha en randall får du betala extranille sa:Jag tycker iofs att gullwing-truckarna är helt ok. Men det beror ju helt på ändamålet, ska du åka runt på den lokala cykelvägen så duger den ju verkligen. Så lyssna inte på folk som drar förhastade fördomsfulla slutsatser
Iofs så följer det med randal-truckar på vissa brädor... Och dom ska ju va bra sägs det. Jag har dock aldrig riktigt fastnat för dom.JonathanO sa:Med en sector nine bräda får absolut inte samma kvalitet, riktigt kassa truckar, slöa kulager och små hjul. Troligtvis kommer du vilja byta åtminstone hjul och kullager direkt.
Mitt tips är att du satsar på en lite dyrare bräda för det är verkligen värt det!
Ta och läs lite på www.longboard.se wessy, vet inte om det står något om just din modell, men det bör stå något om liknande.