K Kgis Ny medlem 2009-05-04 Sector 9 vs Layback #1 Tjena! Dags att införskaffa longboard nu, undrar om truckarna på Den här är lika bra som truckarna på Den här . Vet hur truckarna på sector 9-brädan känns men skulle vilja veta om någon har provat båda och jämfört. /Andrée
Tjena! Dags att införskaffa longboard nu, undrar om truckarna på Den här är lika bra som truckarna på Den här . Vet hur truckarna på sector 9-brädan känns men skulle vilja veta om någon har provat båda och jämfört. /Andrée
StraightAir Ny medlem 2009-05-04 Sector 9 vs Layback #2 aah de va ju många som svara HAHAHAHAHAHAHHAHAHA nej men asså sector9 truckarna är lite bättre för all sorts åkning tkr jag PEACE / BRO
aah de va ju många som svara HAHAHAHAHAHAHHAHAHA nej men asså sector9 truckarna är lite bättre för all sorts åkning tkr jag PEACE / BRO
StraightAir Ny medlem 2009-05-04 Sector 9 vs Layback #3 aah de va ju många som svara HAHAHAHAHAHAHHAHAHA nej men asså sector9 truckarna är lite bättre för all sorts åkning tkr jag PEACE / BRO
aah de va ju många som svara HAHAHAHAHAHAHHAHAHA nej men asså sector9 truckarna är lite bättre för all sorts åkning tkr jag PEACE / BRO
T Todd-91 Ny medlem 2009-05-12 Sector 9 vs Layback #5 jag skulle föredra truckarna på den första då jag har något allmänt emot gullwing :P Men annars samma i princip... Kolla longboard.eu, bättre forum för denna pryl =)
jag skulle föredra truckarna på den första då jag har något allmänt emot gullwing :P Men annars samma i princip... Kolla longboard.eu, bättre forum för denna pryl =)