Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Semesterfilm 2002
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 73233" data-attributes="member: 12536"><p>Hérens skidskola, var det ett skämt? Om den förste åkaren var skidläraren så skulle jag reklamera den kursen... Morsan åker bättre. Seriöst alltså.</p><p></p><p>Det första jag tänkte på var: Utrustning! Ni åkte culoirer (stavning) samt offpist utan vare sig hjälm eller lavinutrustning. Inte smart. Och hoppa sådär utan hjälm och dessutom landa på kolan? Hum...</p><p></p><p>Anyways, själva filmen var sådär. För mycket krascher i hopp, blev tjatigt. Om ni ska luta kameran när ni filmar får ni åtminstone gör det snyggt och inte räta upp kameran när åkaren åker förbi. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Alla texter samt övertoningarn kan väl också göras lite snyggare. Svårt att läsa texten var det iaf ibland.</p><p></p><p>Sisådär film, själv föredrar jag åkning framför hopp.</p><p></p><p>//Dr sNOw.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 73233, member: 12536"] Hérens skidskola, var det ett skämt? Om den förste åkaren var skidläraren så skulle jag reklamera den kursen... Morsan åker bättre. Seriöst alltså. Det första jag tänkte på var: Utrustning! Ni åkte culoirer (stavning) samt offpist utan vare sig hjälm eller lavinutrustning. Inte smart. Och hoppa sådär utan hjälm och dessutom landa på kolan? Hum... Anyways, själva filmen var sådär. För mycket krascher i hopp, blev tjatigt. Om ni ska luta kameran när ni filmar får ni åtminstone gör det snyggt och inte räta upp kameran när åkaren åker förbi. ;) Alla texter samt övertoningarn kan väl också göras lite snyggare. Svårt att läsa texten var det iaf ibland. Sisådär film, själv föredrar jag åkning framför hopp. //Dr sNOw. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Semesterfilm 2002
Tillbaka
Topp