Dr_Snow
Ny medlem
Semesterfilm 2002
Hérens skidskola, var det ett skämt? Om den förste åkaren var skidläraren så skulle jag reklamera den kursen... Morsan åker bättre. Seriöst alltså.
Det första jag tänkte på var: Utrustning! Ni åkte culoirer (stavning) samt offpist utan vare sig hjälm eller lavinutrustning. Inte smart. Och hoppa sådär utan hjälm och dessutom landa på kolan? Hum...
Anyways, själva filmen var sådär. För mycket krascher i hopp, blev tjatigt. Om ni ska luta kameran när ni filmar får ni åtminstone gör det snyggt och inte räta upp kameran när åkaren åker förbi.
Alla texter samt övertoningarn kan väl också göras lite snyggare. Svårt att läsa texten var det iaf ibland.
Sisådär film, själv föredrar jag åkning framför hopp.
//Dr sNOw.
Det första jag tänkte på var: Utrustning! Ni åkte culoirer (stavning) samt offpist utan vare sig hjälm eller lavinutrustning. Inte smart. Och hoppa sådär utan hjälm och dessutom landa på kolan? Hum...
Anyways, själva filmen var sådär. För mycket krascher i hopp, blev tjatigt. Om ni ska luta kameran när ni filmar får ni åtminstone gör det snyggt och inte räta upp kameran när åkaren åker förbi.
Sisådär film, själv föredrar jag åkning framför hopp.
//Dr sNOw.