sensäsong i val thorens?

Kokikola

Ny medlem
sensäsong i val thorens?
Undrar om Val Thorens är nåt o ha så sent på säsongen som vecka 14? Är enda veckan vi kan komma iväg och har tänkt oss att åka med UCPA. Val Thorens veckar som ett schysst ställe och det ligger ju på ganska hög höjd o borde därmed funka även i början på april.

Är jag helt ute o cyklar när jag hoppas på att det fortfarande kan vara bra så sent? Eller borde jag tänka om och dra med mina kompisar någon annanstans? Och isåfall vart?

Efter två säsonger i Österrike känns Frankrike nämligen som nästa stopp på vägen...

Tacksam för all hjälp!
Johanna

sensäsong i val thorens?
Kan absolut funka vecka 14, var själv där v.10 och det var kanon (snöat sen dess). Inte omöjligt att det blir v.14 igen, helt ok center också för den delen.

sensäsong i val thorens?
Just nu är val thorens helt kungligt. Jag tycker absolut att ni ska åka dit, är själv där nu och det är bra åkning. Är man dessutom lite solkåt är det bra också för solen tar riktigt bra nu. Dessutom är rean igång så man kan köpa massa najsa billiga prylar om man känner för det

sensäsong i val thorens?
Resan är nu bokad och klar! Åker om nio dagar (räknar ner) men först ska två tentor skrivas =(
Ska bli så roligt!! Hörde att det har kommit snö nyligen oxå, ännu bättre!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp