Series13.com

Dupa

Ny medlem
Series13.com
Nån som varit inne och lekt?
Kan typ inte sluta configga brädor!

Synd bara att brädan genast blir nåra tusen dyrare
Någon som tänker beställa?
Eller får fram en grym design och vill dela med sig?
do it.
 
Series13.com
.. jag skall köra på samma bräda i tre år nu och spara ihop tioll en S-13 ... kommer ju att landa på ca: 12.000 eller så.. så det gäller att man vet vad man vill ha..


Custom X kanske.. helsvart med clean grafik kanske... ett eget foto skall det sitta på ovansidan iaf..



men men.. det e väl drömmar... lite onödigt om man inte e svinrik eller så.. de extra tusenlapparna kan manju lägga på liftkort ist...



/Pinn
 
Series13.com
Jag vill ha en sån.... Satte igår kväll och lekte. Sjukt snygga brädor man kan få fram och själv blir man ju oxå så... Jobba lite extra kanske. Synd att man bara åker bräda två-tre gånger per år så.

//Hasse
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp