.. jag skall köra på samma bräda i tre år nu och spara ihop tioll en S-13 ... kommer ju att landa på ca: 12.000 eller så.. så det gäller att man vet vad man vill ha..
Custom X kanske.. helsvart med clean grafik kanske... ett eget foto skall det sitta på ovansidan iaf..
men men.. det e väl drömmar... lite onödigt om man inte e svinrik eller så.. de extra tusenlapparna kan manju lägga på liftkort ist...
/Pinn