Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Series13.com
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 218293" data-attributes="member: 44213"><p>.. jag skall köra på samma bräda i tre år nu och spara ihop tioll en S-13 ... kommer ju att landa på ca: 12.000 eller så.. så det gäller att man vet vad man vill ha..</p><p></p><p></p><p>Custom X kanske.. helsvart med clean grafik kanske... ett eget foto skall det sitta på ovansidan iaf..</p><p></p><p></p><p></p><p>men men.. det e väl drömmar... lite onödigt om man inte e svinrik eller så.. de extra tusenlapparna kan manju lägga på liftkort ist...</p><p></p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 218293, member: 44213"] .. jag skall köra på samma bräda i tre år nu och spara ihop tioll en S-13 ... kommer ju att landa på ca: 12.000 eller så.. så det gäller att man vet vad man vill ha.. Custom X kanske.. helsvart med clean grafik kanske... ett eget foto skall det sitta på ovansidan iaf.. men men.. det e väl drömmar... lite onödigt om man inte e svinrik eller så.. de extra tusenlapparna kan manju lägga på liftkort ist... /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Series13.com
Tillbaka
Topp