Seriöst

• Trådstartare Trådstartare norsbo
  • Start datum Start datum
N

norsbo

Guest
Seriöst
Tjenare alla freeriders! Jag kom å tänka på en sak... Hur seriösa är ni? Jag menar med sånt som inte har med skidåkning att göra. tex. Irakkriget. Vad finns det för olika åsikter här på Freeride.nu? finns det något politiskt tänkande?

fast skit i det ut och åk med er.....

Seriöst
Inte värst. Vare sig det gäller det ena eller det andra. Seriöst oseriös är nog en bra beskrivning...

Seriöst
Grundtanken med Freeride är att det ska vara en mötes- och informationsplats för utförsåkare i alla kategorier. Det innebär inte att de som skriver inlägg här på något sätt är politiskt lobotomerade, bara att de aktiviteterena bedrivs på annat håll.

Ryktet säger att de politiska debatterna hettar till ordentligt i samband med utövandet av traditionell KHE i några av de djubaste hålorna under de brantaste bergen i Europa. Du får ta och söka dig dit om lusten blir för stor att behärska på egen hand!

That´s all kids! / MM

Seriöst
Jag tycker att det är totalt ointressant med "hur seriösa ni är?". Jag tycker att man måste få åka skidor och vara intresserad av det utan att det har någonting med politiskt engagemang att göra.
DU, kan surfa iväg till ena annan sida, förslagsvis något politiskt disskussionsforum eller liknande!

Seriöst
Ja det här med krig är ju tråkit! Men vad kan man göra?? Det är väll inte precis nån som bryr sig om det är en tokgubbe som sitter och skriker på nått torg i Lappland i protest mot krig!? Eller?...

Seriöst
Nä, dom flesta här är väl kanske inte så seriösa, åtminstone inte på det sätt du syftar på. Och egentligen är det väl skönt att det finns någonstans i världen där man kan koppla bort det som surrar 24 h. i dygnet på alla andra ställen!

Seriöst
Tvärt om... jag tar skidåkning totalt oseriöst och annat seriöst. Med det menar jag att skidåkning är totalt fritt. Man behöver inte bry sig liksom. Man skiter i vad andra tycker och tänker. Irak känns väl lite viktigare. Fast man åker ju hellre skidor än tänker på krig, hehe.

Seriöst
det går att engagera sig även fast man åker lagg. fast det är bra att ni håller denna sida fri från sådant. det finns redan så många... jag ville bara se hur folk tänker...

ha de alla jibbers och dylikt

/ tack för hjälpen

Tillbaka
Topp