Been
Ny medlem
Serre Chevalier - Beware!!!
Kom just hem från serre Chevalier. Ok det var sol en hel vecka men annars var det ej mycket att ha. Dåligt med snö och tröööga liftar.
Innan vi åkte stog det på Serres officiella sida att det var 40 cm i byn och 95 på toppen, 10 resp 30 är nog mer akkurat!
Efter lunch var det rullstensås i de backar som ej har kanonsnö. Lämnade in laggen två gånger innan jag hyrde ett par de sista dagarna.
Offpist, knappast!
Summa sumarom, åk någon annanstans!
/ Been
Innan vi åkte stog det på Serres officiella sida att det var 40 cm i byn och 95 på toppen, 10 resp 30 är nog mer akkurat!
Efter lunch var det rullstensås i de backar som ej har kanonsnö. Lämnade in laggen två gånger innan jag hyrde ett par de sista dagarna.
Offpist, knappast!
Summa sumarom, åk någon annanstans!
/ Been