Servitris sökes till Wildbaden i Bad Gastein

Swanstream

Ny medlem
Jag kom i dagarna till BG för att jobba som servitris på hotell Wildaden, ett fyr stjärnigt STS hotell och de visade sig att de behövde fler servitriser hit. Mat och boende ingår och lönen är på 1100 euro imånaden, så det är ett bra jobb! Om ni är intreseade så hör av er till min chef, Peter Hardil 0043643437610 eller mig 073 72 63 297

Hejsan!

Jag tänkte bara höra om det fortfarande finns ett ledigt servitrisjobb? Jag skulle hemsktgärna komma ner och jobba och åka skidor i bad gastein igen. Jag har lite erfarenhet av servitris jobb, absolut inte mycket men hoppat in några gånger och jag kan komma närsomhelst =D

Hör gärna av dig om det fortfarande är ledigt!

Tack så mycket på förhand!

Hej!

Skall ner till Bad Gastein tidigt i januari och stannar i vinter. Är absolut intresserad av servitrisjobb, jag hör av mig på telefon men finns även här på freeride. Hoppas det finns kvar!

MvH

Malin

Jag har god erfarenhet av restaurang- & krogbranschen. Jobbat i baren på Trädgården, Sturehof & Berns i stockholm. På Berns lärde jag mig servitörssysslor också.

Jobbet är taget! Men är ni jätteintresserad så rekmmenderar jag er att ringa min chef (han pratar engelska) o höra lite om det. Kan ju tänka sig att han villha nån extra. Ligg på lite bara så kna mycket lösa sig. Lycka till!

Tillbaka
Topp