coffelinho
Medlem
Shane Mcfalls (skaparen av the Travelling circus) son Soren, har blivit diagnostiserad med leukemi. Låt oss hjälpa.
Hej, det är säkert fler än jag som följt "the traveling circus" genom åren och haft det som en källa till glädje och inspiration.
Shane Mcfalls som oftast står bakom kameran i serien har en son som nyligen blev diagnostiserad med leukemi. Då familjen Mcfalls lever i USA, är deras chanser att låta Soren få en bra behandling beroende av att de lyckas bekosta den själva.
Jag själv är näst in till pank och har inte speciellt mkt att avvara. Men om många hjälper till med lite, så brukar det gå att uppnå betydande summor ganska enkelt.
Hoppas ni har en bra sommar!
Följ länken för att bidra:
gf.me
The traveling circus
www.youtube.com
Shane Mcfalls som oftast står bakom kameran i serien har en son som nyligen blev diagnostiserad med leukemi. Då familjen Mcfalls lever i USA, är deras chanser att låta Soren få en bra behandling beroende av att de lyckas bekosta den själva.
Jag själv är näst in till pank och har inte speciellt mkt att avvara. Men om många hjälper till med lite, så brukar det gå att uppnå betydande summor ganska enkelt.
Hoppas ni har en bra sommar!
Följ länken för att bidra:
Donate to Help Soren Become a Cancer Survivor!, organized by Kelsey McFalls
Soren McFalls (2.5 yrs old) was diagnosed with Acute Lymphoblastic Leukemia (ALL) … Kelsey McFalls needs your support for Help Soren Become a Cancer Survivor!
The traveling circus
LINE Skis
LINE Skis' online video HQ. Subscribe to get the latest skiing video in your feed first.