Shaun White Snowboard Game!

M

macke13

Guest
Men snart får väl utvecklarna gör ett skidspel nån gång....
men amped 2 var ju rikitgt fett ändå men sen kom trean och försörde allting

U

user73334

Guest

såg ju rätt fint ut :) bättre än shaun white snowboarding iallafall

Senast ändrad:

RIKSOST

Ny medlem
Hehe har precis köpt en xbox 360 för att köpa det spelet (+ Gta IV + Skate.).
Men vad jag har sett och hört kommer det vara sjuka miljöer, hela bergena i bakgrunden kan man åka på, och det finns inga loadingscreens.
Sedan kommer ju multiplayer också bli sick. Man kan åka tillsamans med 16 i den feta världen. Sen är det ju som sagt AC motorn.
Ubisoft har ju även gjort många fler bra spel, så som Far Cry serien Osv.
Det är ju faktiskt inspirerat av Skate.

//pez ut

P

pnntus

Guest
fan va alla gnäller om skidspel. Är det Ingen som testat Langley's skidspel h¨är på sidan´??

--------------------------------------------------------------->

nej men seriöst så saknar man verkligen en riktigt härligt skidspel....:/

MVH

JakobJ

Medlem
helt seriöst, båda dom där spelen verkar va dåliga, de verkar ju inte finnas några parks på dom. amped2 klår alla snowboardspel hittils, någolunda verkligt å feta parks!

M

MattiasJohansson

Guest
JakobJ sa:
helt seriöst, båda dom där spelen verkar va dåliga, de verkar ju inte finnas några parks på dom. amped2 klår alla snowboardspel hittils, någolunda verkligt å feta parks!
det finns feta parker på shaun white snowboarding, typ park city mm

B

bifteksupernova

Guest
Just att det är till Wii får det att bli enormt mycket svårare, vilken kan göra det roligare, också.

Tror jag..

Någon pratade om STOKED förut.

Angående grafiken;

jag tror att dom skulle kunna göra grafiken bra, om dom inte gjorde som alla andra Xbox spel och la på ett enormt lager med gloss så att det ser helt skevt ut.

ser hemskt ut

Senast ändrad:

joeloel

Ny medlem
Det här spelet har kommit ut nu va? jag har en wii, men jag har inte fattat om man behöver en wii balance board eller inte för att spela det. Om man behöver det så orkar inte jag köpa det för då måste jag köpa den också

Ante_87

Ny medlem
Jag har shaun white spelet på xbox och tycker det är ett av de bättre snowboard spelen =) skönt spel att bara åka runt o leka i snön :p
Ganska verkligt faktiskt
Nu var det längesen jag spelade amped och amped 2 men kommer ihåg att jag tyckte dom va skit bra båda 2 . så jag köpte amped 3 i tron att det fanns lite amped kvar.. Men det var det sämsta snowboard spelet jag nånsin spelat usch... och ändå fick det högre betyg på gamespot.com än shaun white spelet...

robnyb

Ny medlem
Saker som suger med Shaun White Snowboarding är:

- Snön, det står att det ska vara puder men det ser mera ut som ojämn stenhård betong.

- Tävlingar, det borde vara mer tävlingar. Inte bara att man ska åka och samla ihop gitarrer och stora mynt.

- Spelet är lite väl kort. Man klarar ut det väldigt fort.

- Det är väldigt krångligt att hitta på bergen, kartan är värdelös

Jag hade större förhoppningar!

Ante_87

Ny medlem
jag hade inga större förhoppningar och tyckte det va bättre änm vad jag trodde. men det jag letar efter i ett snowboard spel är en skön känsla och någorlunda verkligt

NBorg

Ny medlem
BompaBompa sa:
Saker som suger med Shaun White Snowboarding är:

- Snön, det står att det ska vara puder men det ser mera ut som ojämn stenhård betong.
Det är ju olika snö överallt! Is, vindpackad, åuder, pist allt finns ju.

FelixTolin

Ny medlem
jag tycker att dom ska göra ett fast skidåkning där man kan få sponsorer och tävla i x-games ock sånt. t.ex Jon Olsson skiing eller Tanner Hall typ.

Jimpe

Ny medlem
skulle var nice med ett snowboard/skidspel där man måste jobba sig upp hela tiden för att bli bättre. Då menar jag att man börjar utan sponsorer och får träna i parker osv. Sen feta tävlingar som X-games är ju ett måste!

S

Sparf

Guest
Jag tycker att alla borde skicka in tips till dom större speltillverkarna/distributörerna.

Då kanske dom märker att folk vill ha ett seriöst jibb skidspel.

Jag har redan skickat mail till flera men inte fått något svar samt tipsat om olika forum där folk vill ha ett sådant spel.

burton12

Ny medlem
Shaun White snowboard har jag till xbox360 och grymt kul:D och bra snowboard spel om man kollar lite andra snowboard spel typ ssx amped så är de här det bästa så har kommit.

Senast ändrad:

Jackie

Ny medlem
inte speciellt grymt spel tkr jag, skate 1, 2, 3 utklassar ju allt! checka min feta dub 1080

Senast ändrad:

todde

Ny medlem
Stoked ar fantastiskt bra. kopte det forre aret, faktiskt ett engelskt foretag som har gjort det.

Det ar samma kontroller som Skate vilket innebar mycket battre an Shaun White, som jag tyckte var kasst.

Stoked kan jag varmt rekommendera....hoppas pa ett liknade skid spel!

HARS

Ny medlem
todde sa:
Stoked ar fantastiskt bra. kopte det forre aret, faktiskt ett engelskt foretag som har gjort det.
Bongfish är väl österrikare? Tyvärr verkar det inte bli någon uppföljare då de droppat ökenbilder i utvecklarbloggen. Själv sitter man med en PS3a och väntar förgäves på att nått vettigt ska komma.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp