Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Shift bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 1197970" data-attributes="member: 36337"><p>På ingen måte enig med deg. Er på 3 sesong med shift nå og at den ikke funker på lange dager i fjellet er totalt feil. Har hatt med meg skift på 2 turer til Svalbard hvor jeg guider topptur seilas. Ingen problemer med de på lange dager i fjellet, to ganger på langtur her hjemme i norge hvor vi har gått fra hytte til tytte over flere dager med 8-9t i fjellet feller av og på flere ganger i storm og dårlig vær. Ingen problemer med ising eller hazzle ved å ta av på. Det kan pakke seg litt snø under stopperen, men det er bare å pirke ut med staven før man skal kjøre eller gå igjen. Hadde ALDRI hatt med meg den bindingen på sånne turer langt inn i fjellet eller opp i isødet uten mulighet for supplement av deler eller bindinger om de ikke fungerte. Vekt kontra en tradisjonell tech binding ja det kan jeg være enig om at kan være negativt, men det vender man seg fort til. Jeg er ingen maskin, men å gå lange turer med den bindingen på Qst 99 eller 106 er ingen problem. Skal man ha et setup å bruke til alt finnes det pr i dag ingen bedre alternativ. Kjørte Kingpin før og syns det funka bortsett fra en knekt carbon plate og noen tjuv utløsninger i tå delen som man må regne med på sånne bindinger. Var veldig fornøyd, men etter at jeg fikk SHIFT har jeg ikke hatt noe annet på mine ski.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 1197970, member: 36337"] På ingen måte enig med deg. Er på 3 sesong med shift nå og at den ikke funker på lange dager i fjellet er totalt feil. Har hatt med meg skift på 2 turer til Svalbard hvor jeg guider topptur seilas. Ingen problemer med de på lange dager i fjellet, to ganger på langtur her hjemme i norge hvor vi har gått fra hytte til tytte over flere dager med 8-9t i fjellet feller av og på flere ganger i storm og dårlig vær. Ingen problemer med ising eller hazzle ved å ta av på. Det kan pakke seg litt snø under stopperen, men det er bare å pirke ut med staven før man skal kjøre eller gå igjen. Hadde ALDRI hatt med meg den bindingen på sånne turer langt inn i fjellet eller opp i isødet uten mulighet for supplement av deler eller bindinger om de ikke fungerte. Vekt kontra en tradisjonell tech binding ja det kan jeg være enig om at kan være negativt, men det vender man seg fort til. Jeg er ingen maskin, men å gå lange turer med den bindingen på Qst 99 eller 106 er ingen problem. Skal man ha et setup å bruke til alt finnes det pr i dag ingen bedre alternativ. Kjørte Kingpin før og syns det funka bortsett fra en knekt carbon plate og noen tjuv utløsninger i tå delen som man må regne med på sånne bindinger. Var veldig fornøyd, men etter at jeg fikk SHIFT har jeg ikke hatt noe annet på mine ski. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Shift bindningar
Tillbaka
Topp