Shred i St. Anton v 5

freeradical

Medlem
Shred i St. Anton v 5
Åker ner med ett gäng festglada killar den 24 jan.
Festandet klarar vi nog av rätt bra på egen hand är jag rädd...
Men jag vill gärna höra av några seriösa åkare, gärna säsongare, som har koll på åkningen.
Mina polare har varkän kunskapen om stället eller åkning..
Så hör av er om ni känner er manade, kan resultera i en gratis bärs i trevligt sällskap på afterskin! :)

Ha det gött
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp