Shredd dudes till Kanada/US

Eyy dudes!
Det lär ju vara någon mer än jag som funderar på US/Kanada till vintern 13-14. Har nu varit en säsong i USA och shreddat och funderar därför att dra till Kanada. Är det några fler som är sugna så är det ju alltid trevligt med lite sällskap.
Dessutom så kanske det är någon som är sugen på Fonna/Stryn nu under sommarsäsongen? Kommer åka upp och shredda på teamet under juni om någon är sugen.

Peace out

Jag hade också tänkt dra till kanada. Efter att kollat här verkar Kicking Horse klart bäst för pudret men kommer fan sakna park känns det som! Vart i kanada hade du tänkt?

Fred

Jag har också varit inne på Kanada 13/14 under en månad eller två. Är la ute efter allt möjligt i åk-väg, men puder är la det som lockar mest i Kanada men även bra park så frågar la också vart du har tänk? Har du tänk jobba också eller bara dra dit och hänga?

Jag är fett sugen på att dra till Kanada och bara åka runt och köra puder, inget jobb. Typ jan-mars, vad hade du tänkt? mina polare är sugen på alperna men jag vill hellre till Kanada och söker då också lite sällskap!

som svar på senaste. jag är inne på samma spår. kicking horse verkar ju ha best pow och det är ju det som lockar mest men har man torra dagar verkar man ju kunna ta sig till lake louise och åka park. tror jag ska ha en hel sesong där och heller inte jobba om det inte mot förmodan blir pengabrist eller man fått nått bra förslag. så fan kör på kanada!

Tillbaka
Topp