park_pojken
Medlem
shreddin' pretzels Henrik Harlaut
sick e'dollo! pretzels måste ju fan va en av dom snyggaste sakerna man kan göra på skider:D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
måste ju spara dom bästa klippen till sistJulben sa:Hade gärna sett några bs pretzels av
hehe coolers. Svårt att överträffa dom här klippen. Freeride awards lär bli smaskigt!hHarlaut sa:måste ju spara dom bästa klippen till sistJulben sa:Galet! Trodde inte att man kunde göra dubbel fs sw up pretzel 2 snyggt, blir ju lätt hackigt.
Hade gärna sett några bs pretzels av, men sjukt vare!(freeride awards, filmen vi gör till i höst)
vad var wannabe tom wallisch? att jag också gör pretzels? eller?Psycho_Sven sa:snyggt!! men lite väl wannabe tom wallisch.
det ända rätt du har är ditt namn...Psycho_Sven sa:snyggt!! men lite väl wannabe tom wallisch.
mehehehe..alexfernstrom sa:det ända rätt du har är ditt namn...Psycho_Sven sa:snyggt!! men lite väl wannabe tom wallisch.
naa. så svårt e de faktiskt inte. lita på mig, jag kanRonnyWallberg sa:Jag är faktiskt jävligt imponerad. Du har verkligen satt ribban högt nu. Tror inte många klarar de där olika tricken faktiskt.. det är bara att erkänna att du håller världsklass nu.
Btw, har du tältat vid railen hela vintern eller? :D
aaa, tycker faktist de är lättare på rails..niclass sa:jävligt grymma pretzels ! , kört nå pretzels på rails då?
håller med^^Waster sa:Nice , såg det här klipet för nån dag sedan, gillar det mer än din wallisch edit!
Daamn määN!
Såg den förrut, riktigt chill stil.hHarlaut sa:Victor Salén...
check em' out!
också fett bra på pretzels...
"He's the little pretzel man, he's got his twisted pretzel handshHarlaut sa:håller med^^Waster sa:Nice , såg det här klipet för nån dag sedan, gillar det mer än din wallisch edit!
Daamn määN!
av någon anledning fick ja mina "skillz" när ja hade brutet nyckelben?!
och wallisch editen var innan ja bröt de..:P
HAHA för du lär ju vara mycket bättre? INTE !Anzom sa:Vad var det för speciellt med det här??
är det bara för att han heter harlaut i efternamn och iomed det så blir allt han gör jättebra?
ja det har du ju helt rätt i. om en person gör vissa trick så borde ju ingen annan få göra dom. smart sagt. verkligen.Psycho_Sverre sa:snyggt!! men lite väl wannabe tom wallisch.
haha den låten vill jag hitta namnet på :P!Waster sa:"He's the little pretzel man, he's got his twisted pretzel handshHarlaut sa:håller med^^Waster sa:Nice , såg det här klipet för nån dag sedan, gillar det mer än din wallisch edit!
Daamn määN!
av någon anledning fick ja mina "skillz" när ja hade brutet nyckelben?!
och wallisch editen var innan ja bröt de..:P
He's got his a pretzel wife, that he's loved all his pretzel life
And he's got himself a pretzel girl, that they both brought into their world
And watch them all twist pretzels by hand, by hand
And if only we all lived in Pretzel Land"