Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
sideflip wtf damp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeTomten" data-source="post: 895226" data-attributes="member: 73999"><p>Faktum är att han har kunnat ett trick med säkerhet förr och efter en period så har det gått åt pipsvängen. Oavsett hur coolt tricket är så är det ju en frustrerande grej.</p><p></p><p>Jag kan inte säga att du bör träna mer på sideflips men det du bör göra är att <strong>samla dig</strong>, <strong>fokusera</strong> på hur du gjorde tricket förr, försök att <strong>minnas hur det kändes</strong> när du utförde tricket och försök sedan på riktigt med allt du har.</p><p></p><p>Jag hade samma problem i vintras med mina dubbel reverts och pretzels på snowboard. Satt som ett smäck ena veckan och veckan därefter var det paj av det hela men efter ett gyllene tips från coach så gick det betydligt bättre.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeTomten, post: 895226, member: 73999"] Faktum är att han har kunnat ett trick med säkerhet förr och efter en period så har det gått åt pipsvängen. Oavsett hur coolt tricket är så är det ju en frustrerande grej. Jag kan inte säga att du bör träna mer på sideflips men det du bör göra är att [b]samla dig[/b], [b]fokusera[/b] på hur du gjorde tricket förr, försök att [b]minnas hur det kändes[/b] när du utförde tricket och försök sedan på riktigt med allt du har. Jag hade samma problem i vintras med mina dubbel reverts och pretzels på snowboard. Satt som ett smäck ena veckan och veckan därefter var det paj av det hela men efter ett gyllene tips från coach så gick det betydligt bättre. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
sideflip wtf damp!
Tillbaka
Topp