Sig Tveit spelar i rockband, stämmer det?

martindahmartin

Ny medlem
Hej freeride! Har från relativt säkra källor hört att Sig Tveit, da ultimate gangsta heavy d-shit wuuu-tang skiaaa spelar gitarr i ett norskt metal-band, stämmer det?

Kan tyvärr inte ge ut mina källor då de frukar för liv och lem men vill att alla misstankar droppas i denna tråd.

Så snälla freeride, använd era fantastiska detektivkunskaper!
Har vi tur så hittar vi kanske till och med ett klipp där han rockar loss på guran, hade varit episkt

Du spelar en hel del gitarr har jag förstått. Hade du hellre velat bli rockstjärna?
Jeg vet ikke om jeg hadde likt så godt å være rockestjerne, men det å skrive musikk er gøy. Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre synes om det jeg skriver, fordi jeg selv har et veldig klart bilde om hvordan jeg vil ha ting. Jeg drømmer ikke om å gi ut noe som blir likt av mangen, men en dag har jeg lyst å gi ut noe jeg selv er fornøyd med… Dessuten er black metal-groupies litt for blodfattige for min smak! Hehehe.

Senast ändrad:
HAHAHAH sjuk tråd.

Hängde på för att hålla den så aktiv som möjligt, plockade fram som du beskriver det, "detektivkunskaperna" och efter några klick kom jag fram till detta.
Sig själv länkade idag denna låt
på sin tidslinje at fb.
Han heter ju även sigtherocker här på freeride.

Sig, är det deathmetal vi kommer få höra i nästa edit?
Sjukt spännande överraskning! :D

OBSERVERA, Absolut ingen typ av "h8" om någon skulle ta det för det!!!!!1111

Senast ändrad:
ElisWaltersson sa:
HAHAHAH sjuk tråd.

Hängde på för att hålla den så aktiv som möjligt, plockade fram som du beskriver det, "detektivkunskaperna" och efter några klick kom jag fram till detta.
Sig själv länkade idag denna låt
på sin tidslinje at fb.
Han heter ju även sigtherocker här på freeride.

Sig, är det deathmetal vi kommer få höra i nästa edit?
Sjukt spännande överraskning! :D

OBSERVERA, Absolut ingen typ av "h8" om någon skulle ta det för det!!!!!1111
Sig Is now aerials.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp