Abredal
Ny medlem
SimonEricson Promo
Promotion.Ohm1e sa:Va menas me "Promo" ??
Nice film
Till den vanligaste frågan på FR sen då: Vad heter låten?
Promotion.Ohm1e sa:Va menas me "Promo" ??
dipset anhtem- the diplomats!The_moose sa:Promotion.Ohm1e sa:Va menas me "Promo" ??
Nice film
Till den vanligaste frågan på FR sen då: Vad heter låten?
yeäääh maathewMathew sa:sjukt sajmon !
yeäääh maathewMathew sa:sjukt sajmon !
ok om du tycker det så! gör en promo du som får mig att höja ögonbrynen!?Rydellen sa:Du är duktig, men ärligt talat blir det sjukt tråkigt att se rails med massa snurrande på. Tyvärr inget nytt eller något som höjer ens ögonbryn. Även om du är duktig!
WORD !sEricson sa:ok om du tycker det så! gör en promo du som får mig att höja ögonbrynen!?Rydellen sa:Du är duktig, men ärligt talat blir det sjukt tråkigt att se rails med massa snurrande på. Tyvärr inget nytt eller något som höjer ens ögonbryn. Även om du är duktig!
Budskapet kanske inte är att höjja ögonbrynen utan att man ska sänka dom å njuta as den vfna railåkningen. Sjukt shmutt promo iaf!Mathew sa:WORD !sEricson sa:ok om du tycker det så! gör en promo du som får mig att höja ögonbrynen!?Rydellen sa:Du är duktig, men ärligt talat blir det sjukt tråkigt att se rails med massa snurrande på. Tyvärr inget nytt eller något som höjer ens ögonbryn. Även om du är duktig!
nää och jag hoppas verkilgen inte att det blir så att man pker med ögonbrynen tillslut! eller bedömer eller ad det nu är!KristofferH sa:Budskapet kanske inte är att höjja ögonbrynen utan att man ska sänka dom å njuta as den vfna railåkningen. Sjukt shmutt promo iaf!Mathew sa:WORD !sEricson sa:ok om du tycker det så! gör en promo du som får mig att höja ögonbrynen!?
oj skrev lite felsEricson sa:nää och jag hoppas verkilgen inte att det blir så att man pker med ögonbrynen tillslut! eller bedömer eller ad det nu är!KristofferH sa:Budskapet kanske inte är att höjja ögonbrynen utan att man ska sänka dom å njuta as den vfna railåkningen. Sjukt shmutt promo iaf!Mathew sa:
jaa det e ju riktigt viktigt med stavningen här i freerides forum nu för tiden:DKristofferH sa:oj skrev lite felsEricson sa:nää och jag hoppas verkilgen inte att det blir så att man pker med ögonbrynen tillslut! eller bedömer eller ad det nu är!KristofferH sa:Budskapet kanske inte är att höjja ögonbrynen utan att man ska sänka dom å njuta as den vfna railåkningen. Sjukt shmutt promo iaf!ska vara fina ist för fvna
så synd att det inte finns så stooooooooora kläder bara :Dcrewthirteen sa:5x av 5 xxxxxlarge