SimonEricson Promo

• Trådstartare Trådstartare Feelix
  • Start datum Start datum
SimonEricson Promo
Du är duktig, men ärligt talat blir det sjukt tråkigt att se rails med massa snurrande på. Tyvärr inget nytt eller något som höjer ens ögonbryn. Även om du är duktig!

SimonEricson Promo
Rydellen sa:
Du är duktig, men ärligt talat blir det sjukt tråkigt att se rails med massa snurrande på. Tyvärr inget nytt eller något som höjer ens ögonbryn. Även om du är duktig!
ok om du tycker det så! gör en promo du som får mig att höja ögonbrynen!?

SimonEricson Promo
Mathew sa:
sEricson sa:
Rydellen sa:
ok om du tycker det så! gör en promo du som får mig att höja ögonbrynen!?
WORD !
Budskapet kanske inte är att höjja ögonbrynen utan att man ska sänka dom å njuta as den vfna railåkningen. Sjukt shmutt promo iaf!

SimonEricson Promo
SimonEricson Promo
Senast ändrad:
SimonEricson Promo
KristofferH sa:
sEricson sa:
KristofferH sa:
Budskapet kanske inte är att höjja ögonbrynen utan att man ska sänka dom å njuta as den vfna railåkningen. Sjukt shmutt promo iaf!
nää och jag hoppas verkilgen inte att det blir så att man pker med ögonbrynen tillslut! eller bedömer eller ad det nu är!
oj skrev lite fel:) ska vara fina ist för fvna
jaa det e ju riktigt viktigt med stavningen här i freerides forum nu för tiden:D

SimonEricson Promo
cleanaste promofilmen på freeride i år!

sjukt smooth stil och ruskigt bra railande o hoppande. ser fram emot o se hur du utvecklas nästa år. grymt!

SimonEricson Promo
fyfan vad han stompar sina grejer.

den första cork 9an är sjuk .

och sw cork 5 truck är hur stompad som helst !

så jävla skön !

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp