Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sista minuten till Gränsen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BajenMatte" data-source="post: 1087506" data-attributes="member: 15321"><p>Tjaba!</p><p>Eftersom jag skall till Gränsen själv om ett par veckor så är svaret rätt så enkelt.</p><p>Jag åker tåg. Tar lite tid men eftersom man sover på tåget och även kan jobba (om man måste) så är det inte så väldigt kostsamt (i tid). Så slipper man transfern från Kiruna och flygplatsjox etc också. I stället sitter jag med polarn och dricker lite vin och umgås och har det lite soft på tåget.</p><p>Jag går på tur (kombinerat med lite lift) i stället för helikopter.</p><p>Jag antar att dessa två enkla val gör att jag sparar så mycket pengar att jag gott och väl har råd att vara ledig nån dag extra. Men helt ärligt är inte pengar en begränsande faktor.</p><p>Men jag förstår dig, man vill hinna åka skidor och har inte så mycket tid över. Dock är det farligt både för en själv och vår planet med all stress. </p><p>Visst har jag också flugit till skidåkning, men just till gränsen funkar ju tåget fint.</p><p>Hare gött v20!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BajenMatte, post: 1087506, member: 15321"] Tjaba! Eftersom jag skall till Gränsen själv om ett par veckor så är svaret rätt så enkelt. Jag åker tåg. Tar lite tid men eftersom man sover på tåget och även kan jobba (om man måste) så är det inte så väldigt kostsamt (i tid). Så slipper man transfern från Kiruna och flygplatsjox etc också. I stället sitter jag med polarn och dricker lite vin och umgås och har det lite soft på tåget. Jag går på tur (kombinerat med lite lift) i stället för helikopter. Jag antar att dessa två enkla val gör att jag sparar så mycket pengar att jag gott och väl har råd att vara ledig nån dag extra. Men helt ärligt är inte pengar en begränsande faktor. Men jag förstår dig, man vill hinna åka skidor och har inte så mycket tid över. Dock är det farligt både för en själv och vår planet med all stress. Visst har jag också flugit till skidåkning, men just till gränsen funkar ju tåget fint. Hare gött v20! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Sista minuten till Gränsen?
Tillbaka
Topp