Sista person till boende i Chamonix

KlaraK

Medlem
Hej!
Vi är två tjejer som nu fixat en lägenhet för säsongen(december-april)! Vi söker en till person då vi har en plats över :D
Lägenheten ligger centralt i Chamonix, mellan centrum och Sudområdet. Fräsch och nyrenoverad, 4300 kr i månaden per skalle.

Låter det intressant så hör av dig! Kille eller tjej, lång eller kort, söt eller snygg spelar ingen roll bara du är glad och trevlig(och kan tänka dig att bo lite trångt och mysigt i vinter)!
Vi är båda 21 och bor i Stockholm men känner inte varandra sen innan. Vi åker framför allt ned för skidåkningens skull men kommer även att jobba lite vid sidan av. Utöver det ser vi såklart fram emot det goa säsongarlivet med några öl på afterskin och en utekväll då och då!
Hejsvejs från Klara och Jonna

Hej!! Jag har också funderat på att dra ner till Chamonix i vinter!! Har inga riktiga planer förutom skidåkning såklart men har alltid velat göra en säsong. Är ganska spontan så jobb och så kan man säkert börja söka när det närmar sig sålänge man har boende. Har sökt ett jobb här i Sverige men om jag ej får det är jag intresserad av platsen i eran lägenhet. När måste ni veta exakt och så? :) /// ELIN

nnelin sa:
Hej!! Jag har också funderat på att dra ner till Chamonix i vinter!! Har inga riktiga planer förutom skidåkning såklart men har alltid velat göra en säsong. Är ganska spontan så jobb och så kan man säkert börja söka när det närmar sig sålänge man har boende. Har sökt ett jobb här i Sverige men om jag ej får det är jag intresserad av platsen i eran lägenhet. När måste ni veta exakt och så? :) /// ELIN
Har skickat pm till dig! :)

Snödjup

Tillbaka
Topp