Size 54

• Trådstartare Trådstartare JBO
  • Start datum Start datum
Size 54
Är ett system för storlekar, vet inte riktigt vad som menas med 54 egentligen. Men i alla fall så är den storleken ganska stor, jag själv har 36 på min jacka, och den har jag gott om plats i. (Dock är jag ganska liten.) Om man ska konvertera den storleken till s, m, l, storlekar så skulle det bli i alla fall en xl. Om inte mer.

Senast ändrad:
Size 54
Hittade en "Karta"

Small (S) 36-38
Medium (M) 40-42
Large (L) 44-46
Extra large (XL) 48-50

Bedöm själv.

Senast ändrad:
Size 54
För mig som är 180 lång passar ca 50 då det gäller "vanliga" kläder (jag klär mig inte "baggy", fast det kanske inbegrips i begreppet "passar";D).. Men det är ju ganska stor skillnad mellan märken..

Edit: jag har medium på skidbrallorna, så 50 ligger väl däromkring skulle jag gissa på..

Senast ändrad:
Size 54
asså i typ vanliga brallor e 54 helt cp, typ don vito style ( har för mig att dom säger det när dom kastar hans byxor i poolen ) men sen har jag ingen aning om skidkläder :)

Size 54
JoakimN sa:
asså i typ vanliga brallor e 54 helt cp, typ don vito style ( har för mig att dom säger det när dom kastar hans byxor i poolen ) men sen har jag ingen aning om skidkläder :)
haha, exakt.

Bam: What size are these?50?52?
Vito: 50.

Typ sådär, orkade inte kolla noggrannare.

Men 50 låter rätt så stort, och det är väl olika på jackor och byxor när det gäller tum storlekar.?

Size 54
Säljer snickar byxor bla. De storlekarna ere som gäller då, 52 köper d flesta som är runt 180... 56 är det största vi säljer i järnhandeln så 56+ borde anses som stort
46 är det minsta vi säljer så 50-52 är väl normalstort anser jag..¨
/jag har 50 och är 178 cm å 65 pannor

Senast ändrad:
Size 54
Drakbabis sa:
Hittade en "Karta"

Small (S) 36-38
Medium (M) 40-42
Large (L) 44-46
Extra large (XL) 48-50

Bedöm själv.
Sorry men de du har skrivit upp är damstorlekar för herr har mycket större typ från 44-46 och uppåt

Size 54
54-56 brukar räknas som XL. Detta kan dock variera mellan olika märken.
Alla som någon gång har gjort hederligt kroppsarbete vet detta då i princip alla arbetskläder är märkta enligt detta mått.

Senast ändrad:
Size 54
obsarvera om det är en sida från italien lr ett märke därifrån dom har stora storlekar i siffror men inte lika stora på.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp