sjukaste jävla editen

sjukaste jävla editen
Grymt med Swollen Members i första, men det va störigt som fan med den jävla samplingen.Andra låten heter Put me On med samma grupp. Den va jävligt bra överlag, men byt vinklar lite ofta, blev segt på slutet. Cork shifty va inte dåligt...

sjukaste jävla editen
KruxeliduX sa:
glindstrom sa:
OneOfThePublicEnemys sa:
Alla har inte 8mb eller högre då kan det gå sakta... what´s up with alla som klagar så jävla dant på folk här på freeride ? skärp er ffs!!!
kallar du det där att klaga :S om du tycker sånt är klaga kan du fan ta och leta upp ngt annat ställe att hänga på !
Jag håller med publik här faktiskt, seriöst, SLUTA KLAGA!!!! idioter som e nöjjda bara för att dom har bra datorer.. ffs !!
käften dumma sate, du klagar ju förjävligt nu ?! eller vad kallar du det ?
patetiskt.

Och jag har inte bra dator, bara för mitt internet är snabbare behöver jag inte ha bra dator ?

Senast ändrad:
sjukaste jävla editen
Bra redigering, vad för program skulle det kunna tänkas vara? Lite hackigt vid sidåksfilmning och slowmotion. Annars bra trick, så rätt så höga betyg.

sjukaste jävla editen
Tycker åkningen var riktigt nice, synd att man har sett allt typ från best of chaoz...

- för sw cork 7 shifty 4ggr på 2min :(

sjukaste jävla editen
Tycker åkningen var riktigt nice, synd att man har sett allt typ från best of chaoz...

- för sw cork 7 shifty 4ggr på 2min :(

Tillbaka
Topp