sjukt skum grej i orsa// Erkännandet!

ovashoot sa:
ThomasEngstrom sa:
lol, be polisen komma dit och haffa gubbjäveln olaga intrång för fan >.<
Dom säger att det måste hända någonting innan dom kan göra något.
Jag tycker det låter som om det har hänt väldigt mycket, jag kan väl inte bara bryta mig in i ditt hus och bo där två veckor men du kan inte ringa polisen för dom säger att det inte har hänt nått :P

Av: BrattiS | Idag 18:01 Citera

Fy fan man sitter och läser allt och ser allt nytt folk skriver och jag som tänkt åka dit nästa år.. Men det vette fan om jag kommer göra :) hahhahaha fast det vore lite kul och se den där gubben påriktigt :)

Det är asläskigt men lite kul äre ändå för alla blir så sjuukt rädda och vi sitter på vakt till 4-5 på nätterna och är helspända ;)

aNorberg sa:
Av: BrattiS | Idag 18:01 Citera

Fy fan man sitter och läser allt och ser allt nytt folk skriver och jag som tänkt åka dit nästa år.. Men det vette fan om jag kommer göra :) hahhahaha fast det vore lite kul och se den där gubben påriktigt :)

Det är asläskigt men lite kul äre ändå för alla blir så sjuukt rädda och vi sitter på vakt till 4-5 på nätterna och är helspända ;)
dumt att låsa dörren?:P

Victors sa:
tittti540 sa:
du vet väl att det spökar i camp huset.. de är en gammal slaktare som bodde där förut som slaktade människor och hängde upp dom i taket där nere i källaren med den sunkiga dushen och antagligen var de han som spanade in dig där i buskarna, bäst att du aldrig återvänder till Orsa för din egen skull..
Ofta?
nää..nu vågar ju inte jag åka ditt v.31:O tänker ta med mig pappas hagelbössa

Vad hände med alla Gangstaaas på freeride?
Bah åka dit och sätta dit han?

det titti säger är fan sant. det är sjukt läskig källare. i ett rum är det typ brunt på golvet och det är gammalt intorkat blod. man kan höra hur det dunkar i väggarna och rören på natten. skojar inte!!

Låter fett läskigt :S Han ser ut som en sån dära peddouggla men jag vet inte riktigt!

bara att glida ner i g-suiten o plocka den jäveln me sin glock 17n som ja förusätter alla har trygt vilande i fickan?

bara att glida ner i g-suiten o plocka den jäveln me sin glock 17n som ja förusätter alla har trygt vilande i fickan?

cocktail sa:
det titti säger är fan sant. det är sjukt läskig källare. i ett rum är det typ brunt på golvet och det är gammalt intorkat blod. man kan höra hur det dunkar i väggarna och rören på natten. skojar inte!!
Hemsökt biljardbord också, men man kan typ bada i duschen, de e sweet. Lite äckligt med de intorkade blodet bara.

Jävlar vad töntiga ni är som är rädda, man e la thuug eller, om jag skulle sett honom skulle jag knäppt han med en gång, ya know. ta med era vapen så ere ju lungt bröder! jag svär han visa sig en gång till han e död. fattarru!?

hahaha edw, du fick mig din jävel! :D Blev fan rädd på riktigt också. wtf. poppade i en ny flik så då jag klickar över tickar den sakta neråt och typ 2 sek senare BAAM! lol! Good one.

märks att det finns många fegisar här, men annat var det när flerkz besökte orsa och jagade gubben tills han gav upp.

tittti540 sa:
du vet väl att det spökar i camp huset.. de är en gammal slaktare som bodde där förut som slaktade människor och hängde upp dom i taket där nere i källaren med den sunkiga dushen och antagligen var de han som spanade in dig där i buskarna, bäst att du aldrig återvänder till Orsa för din egen skull..
Ja den historian har jag hört förut.
...men jag misstänker att bilden är fotoshopad.

haha bilden e ju så oäkta det kan bli.. man hade sett han, hört han o han hade aldrig legat dära om ni fotar?

jag var i orsa v32 och jag såg en fick lampa kl halv 2 på kvällen, på tisdagen, sen det finns massa konstiga folk i orsa, när jag var där var alla glada och hejja och alla bah kolla surt på en, och moppegnussar gled runt utan hjälm och skit,

Och jag som hade tänkt att åka dit nästa år ! nu har ni skrämt upp mig så jag fäller upp tältet på bakgården med nåra polare och hoppar på min egen studsmatta nästa år ! ;) men fan va läskigt om han springer runt där :o

Tillbaka
Topp