Sjunga i liften!

Sjunga i liften!
Switch 540, shit vad vackert... Notting Hill va?

Jag kom på det nu, de körde en liten jingel på Studio 107,5 som är på i bakgrunden...

-->Gary Glitter - The hey song<-- Och den kan tamenfan alla texten till! Och kan man den inte så lär man sig på 5 sekunder! Och det är nog jäkla lätt att få med resten av liften oxå. Bara klappa och vråla!

Senast ändrad:
Sjunga i liften!
Det roligaste som finns är att sjunga så jävla högt man bara kan på nån fjantig poplåt från darin eller nån sådan.. Helst ska man sjunga jättefalskt och i t.ex en ankarlift där det finns många personer runt om en. Men det är skönare att sjunga i en sittlift. Vissa blir ju störda av det. jag är en av dom som sjunger ganska mcyket i liften, dushen m.m. det roligaste jag var med om var i kungsberget när en gubbe skrek (på skojj) nerifrån backen: SÖK TILL IDOL!!!! Hah, det var roligt.

Sjunga i liften!
Som jag sagt tidigare, det viktiga är inte vilken låt man sjunger utan att man sjunger den falskt och högt!

Senast ändrad:
Sjunga i liften!
jag tycker den där sången om krokodilen är bra.. han va tjock å fet å spelade trumpet.... men svansen va för lång.... å bilen va för trång.... så den fick ligga på ett litet flak därbak.

annars när det blir tråkigt i liften brukar jag hoa som en uggla... hoho hoho...

Sjunga i liften!
Håller med Punch, lätt att man sjunger Björn Rosenströms "egon":P haha
Sen trallar man på allt möjligt:P ^^

"nyss så träffa jag en krokodil å körde runt i en bild, han var så stor &fet å blåste i trumpet men svansen var för lång så den fick ligga på ett litet flak där bak :P "

Sjunga i liften!
JoseFLINE sa:
Håller med Punch, lätt att man sjunger Björn Rosenströms "egon":P haha
Sen trallar man på allt möjligt:P ^^

"nyss så träffa jag en krokodil å körde runt i en bild, han var så stor &fet å blåste i trumpet men svansen var för lång så den fick ligga på ett litet flak där bak :P "
du missade ju åå bilen var för trång.

Text till krokodil låten: nyss så träffa jag en krokodil å körde runt i en bild, han var så tjock&fet å blåste i trumpet men svansen var för lång och bilen var för trång, så den fick ligga på ett litet flak där bak

Sjunga i liften!
Den ultimata liftlåten är utan tvekan Oh Helga Natt. Helst ska man sitta i en 6-stolslift så det låter bra (mycket alltså). Att vara bra på att sjunga betraktas som fusk och vederbörande avlägsnas omebelbart från liften.

Sjunga i liften!
Ishkur sa:
Den ultimata liftlåten är utan tvekan Oh Helga Natt. Helst ska man sitta i en 6-stolslift så det låter bra (mycket alltså). Att vara bra på att sjunga betraktas som fusk och vederbörande avlägsnas omebelbart från liften.
hahaha lätt en av dom bästa! :D

Sjunga i liften!
Carled sa:
Switch 540, shit vad vackert... Notting Hill va?

Jag kom på det nu, de körde en liten jingel på Studio 107,5 som är på i bakgrunden...

-->Gary Glitter - The hey song<-- Och den kan tamenfan alla texten till! Och kan man den inte så lär man sig på 5 sekunder! Och det är nog jäkla lätt att få med resten av liften oxå. Bara klappa och vråla!
The hey song is the shit!!!!

sunes sommar är ju anars bra :P

Sjunga i liften!
Hojvall sa:
jag tycker den där sången om krokodilen är bra.. han va tjock å fet å spelade trumpet.... men svansen va för lång.... å bilen va för trång.... så den fick ligga på ett litet flak därbak.
Tack för att du gav mig texten tillbaka. Jag har gått och funderat på hur den går. Nu kan jag också sjunga den i backen!

Annars brukar jag mest komma på sånger om att jag är bäst, att jag fryser eller har ont någonstans.

"Jag fryser, jag fryser, jag fryser och jag ryser."

"Aj mina ben, ajsan mina benisar, aj mina ben, ajsan mina benisar."

Om någon nyser är den självklara sången: "Hoppsan sa, tralalala, atjoo, atjoo, atjoo, prosit."

Sjunga i liften!
Så jäkla skön tråd, vilken trevlig start på morgonen...!

Vet inte om jag brukar sjunga så mycket i liften (men alltid annars) men det snurrar alltid nån bra skidfilmslåt i huvvet då jag åker, typ Mando Diao, Hellacopters, Soundtrack of our lives mm.

Rock on allihopa, hörs i liften i vinter!

PS. Kan tipsa om att sittliften i Abisko är mycket långsam och passar utmärkt för liftsång. DS

PS 2. KOM PÅ VAD JAG SJUNGER... Barnasinnet (skriks till kompisarna på kroken framför)

Sjunga i liften!
manga sa:
jag brukar vråla james blunt- your beautiful.. lr om jag försöker vara glad vilket jag väldigt sällan är i backen eftersom jag oftast åker för att glömma allt annat piss i livet typ kärlek,skola, framtids oro och massa annat skit... Då brukar jag sjunga på always look on the bright side of life.. monty pythons gamla slagdänga..
Ahhh Bright side of life är ju underbar!!! den lär man ju nynna 24-7!

Sjunga i liften!
Jag och en Polare Beatboxade och visslade hela vägen upp, sen där uppe när vi klev av såg vi att det var ett par fett snygga damer bakom som gapskrattade och till och med pekade på oss. sen dess har jag aldrig sjungit i Liften!

Hihi Keep it up!

Sjunga i liften!
PVerner sa:
Jag och en Polare Beatboxade och visslade hela vägen upp, sen där uppe när vi klev av såg vi att det var ett par fett snygga damer bakom som gapskrattade och till och med pekade på oss. sen dess har jag aldrig sjungit i Liften!

Hihi Keep it up!
Vaa! Det kunde väl inte gått bättre, nu la de märke till er, hade ni suttit som vanligt tråkiga jönssar hade de aldrig ens lagt märke till er, alla gillar väl lite humor, keep it strong=)

Sjunga i liften!
jaag tycker inte om folk som sjunger i liften. men om ni vill ha en sång kompis i liften rekomenderar jag dynastar_boy starkt här på freeride!

Tillbaka
Topp