Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ska åka snowboard första gången i mitt liv imorgon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xely" data-source="post: 843871" data-attributes="member: 119758"><p>Ett vanligt misstag jag ser när folk försöker lära sig åka är att de direkt vänder nosen på brädan ner mot backen och lägger all vikt bakre foten. Det slutar garanterat med en vurpa. Gör inte så!</p><p></p><p>Ta en titt på youtube istället. Det finns en hel del vettiga videos om hur man lär sig åka snowboard där. [MEDIA=youtube]6pq5Z4h6VoQ[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xely, post: 843871, member: 119758"] Ett vanligt misstag jag ser när folk försöker lära sig åka är att de direkt vänder nosen på brädan ner mot backen och lägger all vikt bakre foten. Det slutar garanterat med en vurpa. Gör inte så! Ta en titt på youtube istället. Det finns en hel del vettiga videos om hur man lär sig åka snowboard där. [MEDIA=youtube]6pq5Z4h6VoQ[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ska åka snowboard första gången i mitt liv imorgon
Tillbaka
Topp