Ska du t Österrike?!

P-Linda

Medlem
Ska du t Österrike?!
Hej!
Är en tjej som ska ner t Ischgel el Sölden den kommande säsongen och undrar om det är nån som tänkte fara ner åt det hållet och ville ha lite trevligt resesällskap?!
Tänkte dra precis i början av januari. Annars blir jag mkt glad för tips på hur man billigast och lättast tar sig till dessa orter. Undrar även om någon känner till några trevliga barer att jobba på eller hur man lättast finner jobb.
Hör gärna av dig ändå om du tänkte åka till någon av dessa ställen!
Ha det! Lindis

Ska du t Österrike?!
Skulle gärna åka till Ischgl, som verkar vara ett jävla bra ställe. Har du något boende på g där så hör av dig för allt i världen!

Ska du t Österrike?!
Intressant ortval... Jag har två säsonger bakom mig. En i Sölden och en i Ischgl.
Du är välkommen om du har några frågor.

Lycka till!

Ska du t Österrike?!
Halla
Vi ar tva grabbar som ska sladda ner till ischgl. Du kan leta jobb pa www.ischgl.at Det ar foretagarnas hp. Klicka pa ikonen Top Jobs. Lycka till. Skulle behova lite hjalp med sovplats. Vet du nat ar jag evigt tacksam

Robin

Ska du t Österrike?!
Tjenare
Vi är ett gäng på sex pers som ska dela på en lägenhet i Kappl en bit utanför Ischgl. Vi kommer förmodligen att åka ner i två bilar vid två olika tillfällen i början av januari. Med stor sannolikhet kommer det finnas plats över i någon av dom. Du är välkommen om du vill. Vi kommer förmodligen bestämma när vi åker ganska snart. Hör av dig om du är intresserad.

Ska du t Österrike?!
Jag o tre andra boys åkar ner den 26 eller 27 nov. Ingen plats i bilen dock! Tycker du gjort ett klokt val att åka till Ischgl. Vi ska bo i Kappl!

Ses vi därnere så måste vi kröka.
Ha d/ en snökrank skåning

Tillbaka
Topp