Ska Jag Köpa Ett Par Oakley Wistom För 800?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Chilla

Aktiv medlem
hjääääälp ett par oakley wistom flr 800 med oljeglas,(svart)...
help mmeh

wistom? wisdom?

Dumt att plöja ner 800 på ett par goggles. Särskilt då de är fula som stryk

köp de om du vill, fast vill du vara lite annorlunda än de 95% parkåkare som kör med oakley så köp ett par andra. Men det är ditt val, Sverige är ett fritt land

bär det gäller de riktigt snygga modellerna (oakley a-frame, wisdom; Spy Orbit, Soldier, Blizzard; Anon Figment, Halycron; Scott Messenger, Ransom; Electric EG-modellerna; Dragon DX, Foil; Delar av Arnettes utbud; Smith Fuse, Triad, Prodigy) så finns det alltid någon som har likadana. KÖP, det är billigt

park-åkare. tuffa folk som åker i hopparken och hoppar.

Jag är ledsen men en parkåkare är inte värd 800. Så jag rekommenderar dig att lägga pengarna på någonting mer prisvärt istället.

klart du inte ska , du kan ju inte åka med förra säsongens goggles!?

snälla Frealsare, då kan du väl nämna något mer prisvärt?

en soloåkare är ganska prisvärd OM(och då menar jag verkligen OM)du hittar den för 800.

Jag har hört att dom har rea på lamadjur i Peru. Dom är garantarat mer prisvärda än en parkåkare. Även om de förstås kostar lite mera pengar så är det utan tvivel värt det.

inte jag heller. du verkar vara en amerikansk parkåkare Frealsare, för du diskuterar som en pårökt tonåring.

ööh?. okej.. haha men vet ni några bättre glasögon för samma pris?

det finns inget bättre för samma pris

eller, kanske en peruan som för 2 :-/h inte bara klipper gräsmattan utan också klipper dina tånaglar när du badar.

Pööh!
Bada? Då släpper ju den där underbara doften som sitter kvar och påminner en om skidsäsongen!

alltså humorn... jag tror jag lägger ner det här nu

Jaha....det var kul att du valde att meddela oss andra det. Annars vet man ju inte vad som hade hänt! Kaos kan utbryta på grund av så lite!
JA, tack till Bo87 för att du besparade oss kaos och elände!
Ett fyrfaldigt leve:
Hurra!
Hurra!
Hurra!
Hurra!

Nu fattar ja inget... Är det billigt med en soloåkare för 800 men dyrt för en parkåkare för 800. Men asså...ingen hr ju sagt om en paråkare är billig för 800??

shit alltså, det där måste ju bara vara det roligaste jag någonsin läst. tog det lång tid att knäcka det skämtet? jag måste ha receptet, snälla...
Jag antar att Frealsare var den där killen som drog alla bellmanskämt på lågstadiet men som ingen skrattade åt.

förlåt, jag brukar inte vara såhär omogen. men det är bara såå håhå kul.
ha...ha...

öjj BO87 du värkar iaf vara lite mogen. vet du om finns några bättre SKIDGLASÖGON för samma pris och som är bättre eller lika bra och snygga?..
du värkar vara den enda vettige :S

nja ja tycker 800 kr värkar ganska billigt men SCOTT RANSOM tycker ja är snygga men ja vet inte riktigt hur mkt dom kostar...

vad menar du med bättre? snyggare ? mörkare? skönare passform på ditt huvud.......?
vem har sagt att de (oakley)är bra från början?

Jag var för övrigt inte killen som drog bellmanskämten. Självklart var det jag som drog alla de underbara norgehistorierna!

jösses...
anyway chilla, jag tror inte du hittar några snyggare googles för 800 kr. Och ja, jag skrev snyggare. för i grund och botten så visst, de ska sitta bra. men #2 är enligt mig utseende. jag ser inget fel i det.

oakley wisdom 800 a de klippt köp dom.. annaras ed u konstig. annars köper jag dom!
bara det att jag inte har nå pengar hmm...

jaha, så bara för att det är ett klipp så måste man köpa menar du?

så 800 är ett bra pris?? sålde mina för 600 suck

ja det tycker jag för han värkar ju va intresserad o då e det väldigt dumt om han inte köper har han inga pengR ELLER INTE VILL HA SÅ E DE VÄLL DUMT MEN SKA HAN HA BRA GOGGLES SÅ oAKLEY ELLER SMITH OCH HAR HAN 800 SOM PRIS SÅ JA KLIPPTILL

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp