Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
köp de om du vill, fast vill du vara lite annorlunda än de 95% parkåkare som kör med oakley så köp ett par andra. Men det är ditt val, Sverige är ett fritt land
bär det gäller de riktigt snygga modellerna (oakley a-frame, wisdom; Spy Orbit, Soldier, Blizzard; Anon Figment, Halycron; Scott Messenger, Ransom; Electric EG-modellerna; Dragon DX, Foil; Delar av Arnettes utbud; Smith Fuse, Triad, Prodigy) så finns det alltid någon som har likadana. KÖP, det är billigt
Jag har hört att dom har rea på lamadjur i Peru. Dom är garantarat mer prisvärda än en parkåkare. Även om de förstås kostar lite mera pengar så är det utan tvivel värt det.
Jaha....det var kul att du valde att meddela oss andra det. Annars vet man ju inte vad som hade hänt! Kaos kan utbryta på grund av så lite!
JA, tack till Bo87 för att du besparade oss kaos och elände!
Ett fyrfaldigt leve:
Hurra!
Hurra!
Hurra!
Hurra!
Nu fattar ja inget... Är det billigt med en soloåkare för 800 men dyrt för en parkåkare för 800. Men asså...ingen hr ju sagt om en paråkare är billig för 800??
shit alltså, det där måste ju bara vara det roligaste jag någonsin läst. tog det lång tid att knäcka det skämtet? jag måste ha receptet, snälla...
Jag antar att Frealsare var den där killen som drog alla bellmanskämt på lågstadiet men som ingen skrattade åt.
förlåt, jag brukar inte vara såhär omogen. men det är bara såå håhå kul.
ha...ha...
öjj BO87 du värkar iaf vara lite mogen. vet du om finns några bättre SKIDGLASÖGON för samma pris och som är bättre eller lika bra och snygga?..
du värkar vara den enda vettige :S
jösses...
anyway chilla, jag tror inte du hittar några snyggare googles för 800 kr. Och ja, jag skrev snyggare. för i grund och botten så visst, de ska sitta bra. men #2 är enligt mig utseende. jag ser inget fel i det.
ja det tycker jag för han värkar ju va intresserad o då e det väldigt dumt om han inte köper har han inga pengR ELLER INTE VILL HA SÅ E DE VÄLL DUMT MEN SKA HAN HA BRA GOGGLES SÅ oAKLEY ELLER SMITH OCH HAR HAN 800 SOM PRIS SÅ JA KLIPPTILL