Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skadad shift-bindning och skida. Reparera, kassera eller fortsätt åka? (Video på krasch)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Filiparen" data-source="post: 1257701" data-attributes="member: 82656"><p>Tack för tipsen! Jag var förbi team sportia och passade på att rådfråga han i verkstaden. Han var inte så optimistisk till att limma ihop skidan precis vid bindningen. Detta eftersom han trodde att skidans flex skulle göra så att limningen gick upp. </p><p></p><p>Har inget att förlora så jag planerar att ge det ett försök att limma ihop skidan i helgen. Uppdaterar med resultat!</p><p></p><p></p><p></p><p>Hahaha! Får ta och skicka iväg ett mail och förklara. Håller med om att den borde klarat mer, var ju ingen supervåldsam krasch. Speciellt med tanke på att bindningen knappt är använd.</p><p></p><p>Osäker hur viktig plastbiten egentligen är. Tror den ska bidra med att hålla kvar pjäxan vid åkläge, men pjäxan sitter ju hårt ändå. Verkar alltså inte vara vital, men vore ju trist om det började strula ute på fjället!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Filiparen, post: 1257701, member: 82656"] Tack för tipsen! Jag var förbi team sportia och passade på att rådfråga han i verkstaden. Han var inte så optimistisk till att limma ihop skidan precis vid bindningen. Detta eftersom han trodde att skidans flex skulle göra så att limningen gick upp. Har inget att förlora så jag planerar att ge det ett försök att limma ihop skidan i helgen. Uppdaterar med resultat! Hahaha! Får ta och skicka iväg ett mail och förklara. Håller med om att den borde klarat mer, var ju ingen supervåldsam krasch. Speciellt med tanke på att bindningen knappt är använd. Osäker hur viktig plastbiten egentligen är. Tror den ska bidra med att hålla kvar pjäxan vid åkläge, men pjäxan sitter ju hårt ändå. Verkar alltså inte vara vital, men vore ju trist om det började strula ute på fjället! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skadad shift-bindning och skida. Reparera, kassera eller fortsätt åka? (Video på krasch)
Tillbaka
Topp