Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skadade skidor från Sport-Conrad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NATIVE" data-source="post: 933888" data-attributes="member: 57037"><p>Har råkat ut för en likn incident för ett par veckor sedan med just Sportconrad (och ett par salomonskidor!). Tyvärr är de snåla med emballeringen, vilket enl UPS i Järfälla innebär skadade skidor lite då och då. Skadan på min skida var dock ytterst marginell och jag fick 205 euro återinsatt på mitt konto. När de pratar om "kredit" menar de i detta sammanhang att kreditera ett "intäktskonto" vilket innebär att "intäkterna" ökar, dvs du får 100 euro insatt på ditt VISA/MC. Spontant tycker jag känns det lite snålt med 100 euro.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NATIVE, post: 933888, member: 57037"] Har råkat ut för en likn incident för ett par veckor sedan med just Sportconrad (och ett par salomonskidor!). Tyvärr är de snåla med emballeringen, vilket enl UPS i Järfälla innebär skadade skidor lite då och då. Skadan på min skida var dock ytterst marginell och jag fick 205 euro återinsatt på mitt konto. När de pratar om "kredit" menar de i detta sammanhang att kreditera ett "intäktskonto" vilket innebär att "intäkterna" ökar, dvs du får 100 euro insatt på ditt VISA/MC. Spontant tycker jag känns det lite snålt med 100 euro. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skadade skidor från Sport-Conrad
Tillbaka
Topp