Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
skaffa randonnéutrustning efter 20 år på bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A-Pow" data-source="post: 936443" data-attributes="member: 94483"><p>okej. om jag var du hade jag tittat lite åt Nordica Unleash Hell (som är en turmodell av Patron) eller Völkl Nunataq (som är en turmodell av Gotama) dock så har jag inte åkt någon av dessa skidor med jag har åkt gotaman som Nunataq bygger på, och jag gillar den, väldigt lätt åkt. dock så kan dessa vara svåra att hitta begagnade. annars finns ju alltid K2 hardside som är en lättåkt turinspirerad skida som poppar upp lite då och då här på köp&sälj. </p><p></p><p>när det gäller bindningar så skulle iaf jag ta en marker F12 ture. finns flera trådar som behandlar den bindningen </p><p>som du kan läsa lite om.</p><p></p><p>stavar är ganska individuellt. jag har kompisar som tycker det är jätte bra med teleskopstavar och jag har inga som helst problem av att använda mig av vanliga.</p><p></p><p>när det gäller pjäxor så får du gå till en välsorterad butik som kan hjälpa dig, då det inte finns någon person på internet som vet hur dina fötter ser ut osv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A-Pow, post: 936443, member: 94483"] okej. om jag var du hade jag tittat lite åt Nordica Unleash Hell (som är en turmodell av Patron) eller Völkl Nunataq (som är en turmodell av Gotama) dock så har jag inte åkt någon av dessa skidor med jag har åkt gotaman som Nunataq bygger på, och jag gillar den, väldigt lätt åkt. dock så kan dessa vara svåra att hitta begagnade. annars finns ju alltid K2 hardside som är en lättåkt turinspirerad skida som poppar upp lite då och då här på köp&sälj. när det gäller bindningar så skulle iaf jag ta en marker F12 ture. finns flera trådar som behandlar den bindningen som du kan läsa lite om. stavar är ganska individuellt. jag har kompisar som tycker det är jätte bra med teleskopstavar och jag har inga som helst problem av att använda mig av vanliga. när det gäller pjäxor så får du gå till en välsorterad butik som kan hjälpa dig, då det inte finns någon person på internet som vet hur dina fötter ser ut osv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
skaffa randonnéutrustning efter 20 år på bräda
Tillbaka
Topp