Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!

Skägg på er alla.. mitt skägg har haft party på min kropp sen vi starta tråden.. å vi trivs som F@n..
Ska släppa tyglarna fria nu för ett grymt skägg i vinter.

/ggäks

Hittat på nätet

"Kållereds officiella skägg- och tatuerings klubb (Kstk) bildas av en grupp mycket välutbildade och sofistikerade herrar som bor, eller har sitt ursprung i Kållered eller i dess vicinitet. Vi välkomnar alla som har skägg eller tatueringar (även ni som planerar vilket som) och som bor i Kållered att söka medlemskap i KSTK."

Tack vare Kalle finns nu Skagg även på nätet i form av en Facebookgrupp!

Vi hoppas att vi med hjälp av Facebook ska kunna värva nya medlemmar som annars hade varit svåra att nå. Vi kommer under 2009 försöka marknadsföra vårt budskap på andra delar av internet än Freeride och vi hoppas att detta ska bära frukt.

Vi kommer även att anordna ett flertal skaggningar både i Sverige och nere i Alperna i vinter. Ramundberget, Lofsdalen och Åre är bara några av de ställen som kommer få besök av äkta skägg. Vi jobbar just nu också på att styra upp ett skaggande av La Grave som uppföljning på det väldig lyckade eventet 2007.

Gott nytt år från "the Skagg crew"!

Läste tidigare i tråden att om man vill få mer skägg så är det B-vitamin som gäller. Tänkte lägga till ännu en grej som är bra för ansiktsbehåringen, och det är sol! Skägg växer mycket fortare om man är på t ex semester i något varmt och härligt land!

//Kaal den relativt skägglöse.

Fasiken vad coolt med skägg... Jag önskar mitt kunde växa mer än bara fläckvis och kanske ha en lite roligare färg än vitt... Jav är avis på alla skäggare!

Finns inga såna här produkter man kan köpa för att få bättre skäggväxt, kanske dricka tapir urin?

Vad hände med denna viktiga händelse.
Skägg är brutalt.
Dags att starta upp detta igen!

Tillbaka
Topp