Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Skaljacka eller Fodrad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nenne" data-source="post: 230337" data-attributes="member: 36867"><p>Andas hit och andas dit. Mina vänner, ni lägger alldeles för stor vikt på det här mindre viktiga. Speciellt då dagens vadd är bättre än gårdagens vadd och faktiskt andas bättre nu än förr. Ni tänker inte alls på det som faktiskt är viktigt. Och det är det jag listade innan.</p><p>Vill även pusha för en annan aspekt (främst för er som är lite småsnåla). En skaljacka kostar lika mycket, om inte mer, än en vadderad. Vad får vi ut ur det här då? Jo, vi får alltså MER jacka för pengarna!</p><p>Och snälla, glöm inte det här med tvätten. Det är jobbigt nog att krama ur svart vatten ur ett handtvättat underställ. Ska man nu behöva utföra DUBBELT arbete, bara för att man blev lurad av prylgalna Freerideare att en skaljacka är sååå mycket bättre.</p><p></p><p>Jag anar en konspirationsteori. Ni är anställda av klädföretag hela bunten!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nenne, post: 230337, member: 36867"] Andas hit och andas dit. Mina vänner, ni lägger alldeles för stor vikt på det här mindre viktiga. Speciellt då dagens vadd är bättre än gårdagens vadd och faktiskt andas bättre nu än förr. Ni tänker inte alls på det som faktiskt är viktigt. Och det är det jag listade innan. Vill även pusha för en annan aspekt (främst för er som är lite småsnåla). En skaljacka kostar lika mycket, om inte mer, än en vadderad. Vad får vi ut ur det här då? Jo, vi får alltså MER jacka för pengarna! Och snälla, glöm inte det här med tvätten. Det är jobbigt nog att krama ur svart vatten ur ett handtvättat underställ. Ska man nu behöva utföra DUBBELT arbete, bara för att man blev lurad av prylgalna Freerideare att en skaljacka är sååå mycket bättre. Jag anar en konspirationsteori. Ni är anställda av klädföretag hela bunten! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Skaljacka eller Fodrad?
Tillbaka
Topp