Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Skaljacka med extra vid krage?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1069023" data-attributes="member: 83225"><p>Coolt! Precis sånt jag letade efter. Tyvärr verkar den vara fodrad också, vilket inte riktigt passar in i min kräsna mall. Men kul att se att den featuren ändå finns på några håll. </p><p></p><p>Jag kan ju också uppdatera med lite eget svar på min egen fråga. Jag försökte finkamma nätet igår och hittade bara någon Dakine som verkade ha en sådan. Dock vet jag ingenting om material, passform eller nånting så den vågade jag mig inte på. </p><p></p><p>Nu har jag istället tagit en rejäl runda i Åre och lokaliserat att Houdini till i år har en Corner Jacket som har just en sådan extra öppning. Jackan har i övrigt massa grymma funktioner och satt väldigt bra. Dock är den ganska stor och väldigt styv i materialet. Jag hittade även en Sweet Salvation, som iaf i stl XL faktiskt ger riktigt bra utrymme för munnen, även med hjälmen på. Så numera har Sweet-byxorna fått sällskap av ännu mer Sweet.</p><p></p><p>Jag provade även Vassi men den är ganska tight över nedre delen av halsen och sen kommer allt typ i kragen ovanför, så den gick bort trots flärpen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1069023, member: 83225"] Coolt! Precis sånt jag letade efter. Tyvärr verkar den vara fodrad också, vilket inte riktigt passar in i min kräsna mall. Men kul att se att den featuren ändå finns på några håll. Jag kan ju också uppdatera med lite eget svar på min egen fråga. Jag försökte finkamma nätet igår och hittade bara någon Dakine som verkade ha en sådan. Dock vet jag ingenting om material, passform eller nånting så den vågade jag mig inte på. Nu har jag istället tagit en rejäl runda i Åre och lokaliserat att Houdini till i år har en Corner Jacket som har just en sådan extra öppning. Jackan har i övrigt massa grymma funktioner och satt väldigt bra. Dock är den ganska stor och väldigt styv i materialet. Jag hittade även en Sweet Salvation, som iaf i stl XL faktiskt ger riktigt bra utrymme för munnen, även med hjälmen på. Så numera har Sweet-byxorna fått sällskap av ännu mer Sweet. Jag provade även Vassi men den är ganska tight över nedre delen av halsen och sen kommer allt typ i kragen ovanför, så den gick bort trots flärpen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Skaljacka med extra vid krage?
Tillbaka
Topp