Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skandaldålig Skidtestarhelg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 830925" data-attributes="member: 12152"><p>Testet bars helt klart upp av dom mindre leverantörerna. Storm, Hendryx, Icelantic, Moment, Extrem, Kästle osv gjorde att det fanns mycket intressanta grejor att testa. Jag hade iaf fullt upp hela helgen. Salomon hade ett skapligt sortiment i år ändå tycker jag med Sentinel, Shogun och Czar. Rocker är ju lite gammal nu, så den kan väl vila. Och ingen hade väl förväntat sig att få se vare sig El Dictator eller Rocker2 på testet (DÅ hade jag blivit impad för en gångs skull av Solly). Att Völkl inte har med någon Katana är riktigt konstigt. Trist också att Nojlas blev sjuk och inte kunde få dit några RP112:or. </p><p></p><p>Boomerang fanns för övrigt i K2-tältet till min stora förvåning. K2, Line och Elan i samma tält alltså. En oväntad kombo. </p><p></p><p>Lite glest i tälten, ja, men det var lika kul som vanligt tyckte jag. Mycket Freerideprofiler på plats också. Det var kul att få en glimt av RobRhino, Hasse, PNyberg, JL76 mfl på snö.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 830925, member: 12152"] Testet bars helt klart upp av dom mindre leverantörerna. Storm, Hendryx, Icelantic, Moment, Extrem, Kästle osv gjorde att det fanns mycket intressanta grejor att testa. Jag hade iaf fullt upp hela helgen. Salomon hade ett skapligt sortiment i år ändå tycker jag med Sentinel, Shogun och Czar. Rocker är ju lite gammal nu, så den kan väl vila. Och ingen hade väl förväntat sig att få se vare sig El Dictator eller Rocker2 på testet (DÅ hade jag blivit impad för en gångs skull av Solly). Att Völkl inte har med någon Katana är riktigt konstigt. Trist också att Nojlas blev sjuk och inte kunde få dit några RP112:or. Boomerang fanns för övrigt i K2-tältet till min stora förvåning. K2, Line och Elan i samma tält alltså. En oväntad kombo. Lite glest i tälten, ja, men det var lika kul som vanligt tyckte jag. Mycket Freerideprofiler på plats också. Det var kul att få en glimt av RobRhino, Hasse, PNyberg, JL76 mfl på snö. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skandaldålig Skidtestarhelg!
Tillbaka
Topp