Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skandaldålig Skidtestarhelg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 830956" data-attributes="member: 102471"><p>Sorry men jag tror ingen som har klagat här inser hur mycket jobb det är att vara på Skidtest och skruva skidor. Plus hur mycket pengar det kostar att ha testskidor. Min uppsättning som är långt ifrån komplett kostar 6-siffriga belopp. Och att ha alla skidor med sig för Atomic, K2, Salomon med flera skulle säkert kosta de närmare 500000 kr. Och med det slitaget som skidorna slits så vet jag inte om det är värt dessa pengar. Har lagat mina skidor i två dagar nu.</p><p></p><p>För oss mindre är det en ren förlust att stå på skidtestarhelgen om man ser hur mycket man måste sälja för att täcka upp för testskidorna vi har monterat upp.</p><p></p><p>Men det är mer viktigt att komma ut och möta kunden och eventuella köpare så vi får ta den smällen tyvärr!</p><p></p><p>//Hasse</p><p></p><p>Edit: Alltid kul att få ett ansikte till Nickname här på freeride.</p><p>Och tack för alla trevliga omdömen om skidorna. Men vart tog du vägen MnO?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 830956, member: 102471"] Sorry men jag tror ingen som har klagat här inser hur mycket jobb det är att vara på Skidtest och skruva skidor. Plus hur mycket pengar det kostar att ha testskidor. Min uppsättning som är långt ifrån komplett kostar 6-siffriga belopp. Och att ha alla skidor med sig för Atomic, K2, Salomon med flera skulle säkert kosta de närmare 500000 kr. Och med det slitaget som skidorna slits så vet jag inte om det är värt dessa pengar. Har lagat mina skidor i två dagar nu. För oss mindre är det en ren förlust att stå på skidtestarhelgen om man ser hur mycket man måste sälja för att täcka upp för testskidorna vi har monterat upp. Men det är mer viktigt att komma ut och möta kunden och eventuella köpare så vi får ta den smällen tyvärr! //Hasse Edit: Alltid kul att få ett ansikte till Nickname här på freeride. Och tack för alla trevliga omdömen om skidorna. Men vart tog du vägen MnO? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skandaldålig Skidtestarhelg!
Tillbaka
Topp