Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skandaldålig Skidtestarhelg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 831637" data-attributes="member: 74439"><p>Jeffa, i min bok är det inte de som inte öppet vågar stå för vilka företag de driver eller hur ägandeförhållanden ser ut som klassas som seriösa.</p><p>Hävdar du att det är onödigt att beräkna nyttan kontra kostnaden med marknadsföring och sedan använder ditt eget företag för att försöka ge lite kredibilitet till ditt resonemang är det väl inte oseriöst att också tala om vilket företag det är.</p><p>Men det är klart, driver man ett företag utan att bry sig om att räkna på utgifter/intäkter så kanske man inte öppet vill stå för det heller...</p><p></p><p>Ps. Fjunig tonåring, det har jag inte blivit kallad på år och dagar, tar det som en komplimang :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 831637, member: 74439"] Jeffa, i min bok är det inte de som inte öppet vågar stå för vilka företag de driver eller hur ägandeförhållanden ser ut som klassas som seriösa. Hävdar du att det är onödigt att beräkna nyttan kontra kostnaden med marknadsföring och sedan använder ditt eget företag för att försöka ge lite kredibilitet till ditt resonemang är det väl inte oseriöst att också tala om vilket företag det är. Men det är klart, driver man ett företag utan att bry sig om att räkna på utgifter/intäkter så kanske man inte öppet vill stå för det heller... Ps. Fjunig tonåring, det har jag inte blivit kallad på år och dagar, tar det som en komplimang :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skandaldålig Skidtestarhelg!
Tillbaka
Topp