Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
skateboard val
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frostyz" data-source="post: 781135" data-attributes="member: 113465"><p>Brädan är en mycket personlig sak i skateboard. Nästan alla brädor som tillverkas nuförtiden görs i samma fabrik så ofta är det grafiken och märket på brädan som kostar. Bredden på brädan är en smaksak men om du kör pool så rekommendar jag en lite bredare bräda än om du kör mycket streeet. </p><p>Eftersom du har 43 i skostorlek så tycker jag du ska skaffa en bräda i storleksspannet 7.75-8.0 beroende på åkstil och smak. Själv har jag storlek 45 och kör med en 7.75 bräda från peoma.</p><p></p><p></p><p>De internetbutiker som har billiga brädor är: </p><p></p><p>www.junkyard.se</p><p></p><p>www.peoma.se</p><p></p><p>www.bananaz.se</p><p></p><p>www.hollywood.se</p><p></p><p>www.boardstore.se</p><p></p><p>Truckar är en smaksak men det brukar finnas billiga truckar på Junkyard. </p><p></p><p>Hjulen finns det ett mycket stort urval av men vilken storlek du ska ha på dessa beror lite på vart du skatar.</p><p>Skatar du mycket flat och i staden så ska du ha lite mindre hjul medans om du kör mycket pool ska du rikta in dig på lite större modeller. Billiga hjul finns på:</p><p></p><p>www.peoma.se</p><p></p><p>www.bananaz.se</p><p></p><p>Kullager tycker inte jag personligen spelar så mycket roll i skateboard men självfallet föredrar man ett par okej kullager från Peoma än ett par sketna barnenshus. Tycker du ska rikta in dig på kullager i 200 kronors klassen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frostyz, post: 781135, member: 113465"] Brädan är en mycket personlig sak i skateboard. Nästan alla brädor som tillverkas nuförtiden görs i samma fabrik så ofta är det grafiken och märket på brädan som kostar. Bredden på brädan är en smaksak men om du kör pool så rekommendar jag en lite bredare bräda än om du kör mycket streeet. Eftersom du har 43 i skostorlek så tycker jag du ska skaffa en bräda i storleksspannet 7.75-8.0 beroende på åkstil och smak. Själv har jag storlek 45 och kör med en 7.75 bräda från peoma. De internetbutiker som har billiga brädor är: www.junkyard.se www.peoma.se www.bananaz.se www.hollywood.se www.boardstore.se Truckar är en smaksak men det brukar finnas billiga truckar på Junkyard. Hjulen finns det ett mycket stort urval av men vilken storlek du ska ha på dessa beror lite på vart du skatar. Skatar du mycket flat och i staden så ska du ha lite mindre hjul medans om du kör mycket pool ska du rikta in dig på lite större modeller. Billiga hjul finns på: www.peoma.se www.bananaz.se Kullager tycker inte jag personligen spelar så mycket roll i skateboard men självfallet föredrar man ett par okej kullager från Peoma än ett par sketna barnenshus. Tycker du ska rikta in dig på kullager i 200 kronors klassen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
skateboard val
Tillbaka
Topp