Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
skateboard val
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="D-Nord" data-source="post: 782846" data-attributes="member: 84253"><p>köp en junkyard bräda!!! finns i alla storlekar, själv kör jag med en 7,625:a, dom ligger på 300kr och i min mening är den lika bra som dom plan B, element och enjoi brädorna som jag tidigare har kört med. För övrigt så har jag sedan ett par thunder "light" truckar 650kr, pig kullager 300kr och alien hjul ca 350-500kroch den hela är bland den lättaste (i vikt)som jag har haft eller vad mina vänner har haft, annars är enjoi et utmärkt val den är lätta som skit om du vill ha ett dyrare alternativ med kanske lite bättre kvala. Allt detta finns på junkyard</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="D-Nord, post: 782846, member: 84253"] köp en junkyard bräda!!! finns i alla storlekar, själv kör jag med en 7,625:a, dom ligger på 300kr och i min mening är den lika bra som dom plan B, element och enjoi brädorna som jag tidigare har kört med. För övrigt så har jag sedan ett par thunder "light" truckar 650kr, pig kullager 300kr och alien hjul ca 350-500kroch den hela är bland den lättaste (i vikt)som jag har haft eller vad mina vänner har haft, annars är enjoi et utmärkt val den är lätta som skit om du vill ha ett dyrare alternativ med kanske lite bättre kvala. Allt detta finns på junkyard [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
skateboard val
Tillbaka
Topp